کد خبر: ۳۹۴۰۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

معرفی نسخه پیشرفته هوش مصنوعی مایکروسافت

مایکروسافت برای دسترسی کاربران به ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی کوپایلوت پرو را با هزینه اشتراک ماهانه 20دلار ارائه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، انگجت اعلام کرد، یکسال پیش شرکت مایکروسافت بینگ چت مبتنی بر چت جی پی تی را راه‌اندازی کرد (که اکنون به تازگی کوپایلوت نامیده می‌شود). اکنون این شرکت کوپایلوت پرو را با اشتراک ماهیانه 20 دلار عرضه کرده است.

این نسخه کوپایلوت به کاربران امکان دسترسی به چت جی پی تی و همچنین دسترسی به کوپایلوت در برنامه‌های مایکروسافت 365 و سایر ویژگی‌های جدید را می‌دهد. علاوه بر این، برنامه‌های کوپایلوت او اس و اندروید پس از عرضه محدود در ماه گذشته، اکنون برای همه در دسترس هستند.

مایکروسافت همچنین Copilot GPTکوپایلوت جی پی تی را معرفی کرد، یک ویژگی جدید که به شما امکان می‌دهد کوپایلوت را در مورد موضوعات خاصی مانند «تناسب اندام، مسافرت، آشپزی و موارد دیگر» تغییر دهید. همچنین کاربران کوپایلوت پرو می توانند در نهایت کوپایلوت جی پی تی خود را ایجاد کنند.

بعد از معرفی هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی، که حاصل همکاری مایکروسافت با شرکت اپن ای آی است، فناوری‌های بزرگ به شدت برای ادغام هوش مصنوعی مولد در خدمات خود سرمایه گذاری کرده اند.

اشتراک کوپایلوت پرو همچنین به شما امکان ایجاد تصویر با هوش مصنوعی را می‌دهد که سریع‌تر بوده و کیفیت تصویر بالاتری را با قالب‌بندی افقی اختیاری ارائه می‌دهد.

مایکروسافت اعلام کرده کوپایلوت برای مایکروسافت365 اکنون با اشتراک‌های «بیزینس پریمیوم» و «بیزینس استاندارد» در دسترس شرکت‌های کوچک است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی