کد خبر: ۳۹۴۰۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵

«ایکس» از ایالت آمریکایی مجوز انتقال پول گرفت

شبکه اجتماعی «ایکس» ایلان ماسک (توییتر سابق) از ایالت یوتا، مجوز انتقال پول دریافت کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، بنا بر داده‌های آنلاین سیستم ملی مجوزدهی چند ایالتی و ثبت، یوتا درخواست شبکه اجتماعی «ایکس» برای انتقال پول را تائید کرد و پانزدهمین ایالتی شد که با درخواست «ایکس» موافقت کرده است.

شرکت «ایکس» که به دنبال فراهم کردن قابلیت پرداخت پول در پلتفرم خود است، با این مجوز می‌تواند به کاربرانش اجازه دهد به یکدیگر پول ارسال کنند.

این اقدام می‌تواند به «ایکس» برای متنوع کردن کسب و کار خود فراتر از تبلیغات دیجیتال که افت شدیدی را تجربه کرده است، کمک کند.

بعضی از آگهی دهندگان بزرگ پس از این که ایلان ماسک در اواخر سال میلادی گذشته، از اظهارات یهودی ستیزانه یک کاربر «ایکس» حمایت کرد، هزینه در این پلتفرم را متوقف کرده و از آن خارج شدند. مدیر عامل میلیاردر ایکس، اندکی بعد در یکی از رویدادهای نیویورک تایمز، اظهارنظر توهین آمیزی درباره برندهایی کرد که تبلیغات خود را در «ایکس» معلق کرده بودند.

ایلان ماسک از زمانی که توییتر را در اکتبر سال ۲۰۲۲ خریداری کرد، به دنبال تغییرات این شبکه اجتماعی و تبدیل آن به یک اپلیکیشن همه منظوره مشابه وی‌چت چین بوده است که به کاربران علاوه بر ارسال پیام، امکان می‌دهد تاکسی بگیرند یا پول کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت نخستین مجوز انتقال پول ایالتی خود را در ژوئن سال میلادی گذشته در نیوهمپشایر دریافت کرده و از پنسیلوانیا، آریزونا، جورجیا، مری لند و میشیگان مجوز گرفته است.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی