کد خبر: ۳۹۴۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

5بازی برتر ماشین سواری را بشناسید

یکی از پر طرفدارترین، هیجان‌انگیزترین ژانر بازی‌های موبایلی ماشین سواری و بازی‌های مسابقه‌ای هستند. با این بازی‌های بازیکنان می‌توانند با بهترین ماشین‌های دنیا رانندگی کنند و به رقابت بپردازند برای آشنایی با 5 بازی ماشین سواری همراه ما باشید.

بازی‌های مسابقه‌ای ماشین سواری کاربران را به چالش کشیده و تا حدودی باعث تخلیه هیجانات آن‌ها می‌شود. هرچند که همه بازی‌های به یک شکل نیستند و انواع مختلفی از این نوع از بازی‌ها وجود دارد، در یکی از آن‌ها رکورد زمانی مهم است و در دیگری قدرت رانندگی و معیارهای دیگر. در لیست امروز 5 بازی ماشین‌سواری اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم. با نبض فناوری همراه باشید.

Need for Speed Most Wanted

این بازی به حداقل ۲ گیگابایت حافظه رم نیاز دارد. این بازی شباهت زیادی به نسخه NFS Most Wanted PC دارد و به شما حس بازی رایانه‌ای را کاملا منتقل می‌کند. شما می‌توانید بیش از 40 اتومبیل را ساخته و با آن رانندگی کنید.



 Asphalt 8: Airborne

بازی Asphalt 8: Airborne دارای گرافیک تصویری بی‌نظیری است که مزیت آن به رقبایش به حساب می‌آید. بیش از ۱۴۰ اتومبیل مانند فراری، لامبورگینی و غیره دارد. این بازی هم به مانند Need for Speed Most Wanted از بهترین‌های مسابقه‌ای اتومبیل رده برتری اندرویدی است که گرافیک بالایی لازم دارد. در این بازی بازیکنان در تور یک روزه از صحرا سوزان نوادا تا شهر بزرگ توکیو مسابقه می‌دهند.



Truck Evolution : Offroad

این بازی در استودیو بازی Rooster Games ساخته شده است و بیش از 30 میلیون کاربر آن را بازی می‌کنند. شما در بازی Truck Evolution : Offroad با 7 وسیله نقلیه غول‌پیکر که هر کدام ویژگی‌های ویژه دارند رانندگی می‌کنید و در 16 وضعیت آب و هوای مختلف به چالش کشیده می‌شوید.



CSR Racing

در این بازی هم شما باز ماشین‌هایی چون پورشه، استون مارتین، مک لارن، بوگاتی، لامبورگینی و پاگانی در فضایی سه‌بعدی سر و کار دارید. برخی از ویژگی‌های این بازی گرافیک بسیار عالی و اچ دی، ماشین‌های مختلف با امکان انتخاب، پیست‌های مسابقه‌ای مختلف برای مسابقه دادن،  امکان بهبود و ارتقای ماشین و افزایش قدرت با پول و صداگذاری حرفه‌ای آن است. برای دانلود این بازی شما به 531 حجم نیاز دارید.



Absolute Drift

این بازی متفاوت با بازی‌های قبلی است و قدرت شما در حرکات نمایشی و دریفت کشیدن موردنظر است. این بازی توسط Noodlecake Studios ساخته شده. شما در این بازی شش اتومبیل دارید که می‌توانیدسه حالت بازی را تجربه کنید. Absolute Drift را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.

برچسب ها: بازی
ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی