کد خبر: ۳۹۴۹۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

طراحی احتمالی آیپد ایر جدید با نمایشگر 12.9 اینچی افشا شد

رندرهای آیپد ایر جدید شماتیک طراحی این تبلت را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل پارسال برای اولین‌بار، آیپد جدیدی معرفی نکرد، اما حالا گزارش جدیدی منتشر شده است که ظاهر آیپد ایر بعدی را نشان می‌دهد. در رندرهای شماتیکی که از این تبلت به اینترنت درز پیدا کرده است، طراحی کلی آیپد ایر 12.9 اینچی را می‌بینیم.

وب‌سایت 91Mobiles در پستی، رندر شماتیک آیپد ایر جدید با نمایشگر بزرگ‌تر 12.9 اینچی را منتشر کرده است. این دستگاه در نسل فعلی نمایشگر 10.9 اینچی دارد.

طراحی احتمالی آیپد ایر جدید با نمایشگر 12.9 اینچی افشا شد

آوردن نمایشگر بزرگ‌تر به آیپد میان‌رده تقریباً مشابه استراتژی این شرکت درزمینه آیفون‌هاست آیفون‌های پلاس نیز صفحه‌نمایشی بزرگ را با قیمتی کمتر از مدل پرو مکس ارائه می‌کنند. افزون‌براین، اپل درمجموع به‌سمت افزایش اندازه نمایشگر حرکت کرده و این تغییر در مورد مک‌بوک ایر 15 اینچی نیز دیده می‌شود.

رندرهای شماتیک آیپد ایر جدید با نمایشگر بزرگ‌تر

در این رندر تک دوربین عقب آیپد ایر در گوشه سمت چپ بالای قاب پشتی قرار گرفته است و زیر آن فلش LED در یک ماژول مشخص دیده می‌شود. از این نظر، تبلت جدید اپل تا حدی به طراحی دوره آیفون X برگشته است. در سایر بخش‌های ظاهری این محصول تغییر خاصی به‌چشم نمی‌خورد.

اپل درحال‌حاضر آیپد پرو 12.9 اینچی را با قیمت پایه 1099 دلار و آیپد ایر را با قیمت پایه 599 دلار می‌فروشد. بااین‌حال، در آینده احتمالاً هر دو نسخه 10.9 و 12.9 اینچی آیپد ایر روانه بازار خواهند شد؛ بنابراین نسخه 12.9 اینچی مطمئناً قیمتی بالاتر از 600 دلار خواهد داشت.

اگرچه هنوز نمی‌توان با اطمینان چیزی دراین‌باره گفت، اما آیپد ایر جدید احتمالاً در نیمه اول سال 2024 معرفی می‌شود. آیپد پرو بعدی با نمایشگر OLED نیز باید تا ماه ژوئن از راه برسد؛ اما هنوز باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی در این خصوص چه اطلاعاتی را به ما ارائه می‌کنند.

منبع/ دیجیاتو

برچسب ها: آیپد اپل آیپد ایر
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی