کد خبر: ۳۹۵۰۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

اولین آپدیت سری گلکسی S24 احتمالاً به‌زودی برای رفع مشکلات آن منتشر می‌شود

این آپدیت بیشتر برای برطرف‌کردن کاستی‌های کلی گوشی و بهبود کیفیت دوربین است.

به گزارش «نبض فناوری»، سری گلکسی S24 سامسونگ چند روز پیش رونمایی شد و سامسونگ اعلام کرد که برای اولین‌بار این گوشی‌ها تا 7 سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. این سری در 31 ژانویه (11 بهمن‌ماه) به بازار عرضه می‌شود. به گفته منبعی آگاه، اولین به‌روزرسانی این سری در تاریخ 3 بهمن‌ماه منتشر می‌شود تا عملکردهای کلی و دوربین این گوشی را بهبود ببخشد.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، سامسونگ به‌روزرسانی سری گلکسی S24 را احتمالاً در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن‌ماه) منتشر می‌کند. اولین به‌روزرسانی سری جدید گلکسی بیشتر بر بهبود عملکردهای کلی گوشی و دوربین آن متمرکز خواهد بود. این به‌روزرسانی احتمالاً در خرده‌فروشی‌ها از قبل بارگذاری می‌شود تا در روزهای آینده به دست مشتریان برسد؛ یا آنکه پس از خرید گوشی، خود کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

اولین آپدیت نرم‌افزاری سری گلکسی S24

در بررسی‌های اولیه سری S24، کاربران شاهد کاستی‌هایی مانند عملکرد متناقض دوربین و افت کیفیت تصویر در زوم بالاتر از 10 برابر در گلکسی S24 اولترا در مقایسه با گلکسی S23 اولترا بودند. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل اولترا این سری با وجود یک محفظه بخار 1.9 برابر بزرگ‌تر برای دورکردن گرما از تراشه جدید اسنپدراگون، در استفاده طولانی‌مدت همچنان گرم می‌شود. این امر در کمال تعجب در تراشه‌ اگزینوس گلکسی S24 و S24 پلاس رخ نمی‌دهد. احتمال دارد سامسونگ از این موضوع مطلع باشد و در اولین آپدیت برخی از این مسائل را برطرف کند.

از آنجایی که سری گلکسی S24 با چندین ارتقای عمده به‌خصوص در مدل اولترا همراه است و زودتر از حد معمول نیز عرضه شده، ممکن است سامسونگ نیاز داشته باشد که بیش از یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای این سری منتشر کند.

گوشی‌های جدید سامسونگ معمولاً در زمان عرضه درگیر مشکلات کوچکی هستند که این مشکلات در ادامه با چند به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف می‌شوند. سری گلکسی S24 تغییرات اساسی به‌همراه دارد؛ ازجمله بازگشت به تراشه‌های اگزینوس سامسونگ؛ بنابراین ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا این شرکت بتواند کاستی‌ها را برطرف کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی