کد خبر: ۳۹۵۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

اینستاگرام و فیس‌بوک به اروپایی‌ها حق انتخاب بیشتری داد

شرکت متا روز دوشنبه اعلام کرد برای رعایت قوانین اتحادیه اروپا، به کاربران اینستاگرام و فیس بوک در این منطقه، گزینه‌های بیشتری درباره نحوه استفاده از سرویس‌های شبکه اجتماعی این شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، بزرگترین شرکت شبکه اجتماعی جهان، جدیدترین شرکتی است که پس از تلاش‌های گوگل برای رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، تغییراتی را برای رعایت این قانون می‌دهد.

ظرف مدت چند هفته آینده، کاربران پلتفرم‌های شبکه اجتماعی متا، اعلان‌هایی را دریافت می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهند که می‌توانند انتخاب کنند که آیا دوست دارند اطلاعات خود را با سرویس‌های این شرکت به اشتراک بگذارند یا خیر.

شرکت متا پیش از این، دسترسی به اشتراک پولی بدون تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام را به کاربران در اروپا عرضه کرده بود. این اشتراک در واکنش به مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا پیرامون نحوه جمع آوری داده‌های کاربران و استفاده از آنها در اروپا، عرضه شد. شرکت متا امیدوار است با عرضه طرح اشتراک بدون تبلیغات، به کاربران حق انتخاب دهد تا بین دسترسی به اینستاگرام و فیس‌بوک رایگان به همراه تبلیغات شخصی سازی شده و نسخه‌های بدون تبلیغات و پولی این دو پلتفرم، انتخاب کنند.

بر اساس گزارش رویترز، تحت قانون بازارهای دیجیتال که متا باید تا هفتم مارس به آن عمل کند، شرکت‌ها موظفند با خدمات و محصولات خود با روشی که با سرویس‌های رقبای خود رفتار می‌کنند، رفتار کنند.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی