کد خبر: ۳۹۵۵۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۷

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌‎کند و به روشنایی خودکار از طریق سنسور نور محیطی مجهز شده است.

به گزارش نبض فناوری، ساعت هوشمند Redmi Watch 4 دارای قاب آلیاژ آلومینیومی است، یک تاج از جنس استیل ضدزنگ و یک بند با قابلیت باز شدن سریع برای آن در نظر گرفته شده است؛ این ساعت هوشمند دارای نمایشگر دایره‌ای ۱.۹۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‎‌کند و به روشنایی خودکار از طریق سنسور نور محیطی مجهز شده است، این محصول دارای حسگرهایی برای نظارت بر ضربان قلب و اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون است و از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، GPS و بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 همه ویژگی‌های استاندارد مانند ردیابی خواب، نظارت بر استرس، کنترل آب‌وهوا، کرنومتر، اعلان‌ها برنامه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد و به منظور ارائه تماس تلفنی از میکروفون داخلی و یک بلندگو نیز بهره می‌برد؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و در صورت استفاده معمولی تا ۲۰ روز نیز دوام می‌آورد.

قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 4 107 دلار ارزیابی شده است، این محصول در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می‎‌شود.

منبع/ ایمنا 

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی