کد خبر: ۳۹۵۷۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

مشخصات لنزهای دوربین شیائومی 14 اولترا در فضای وب منتشر شد

بر این اساس سیستم دوربین پشتی شیائومی 14 اولترا از سنسورهای جدید و لنزهایی با دیافراگم روشن‌تر بهره خواهد برد.

به گزارش «نبض فناوری»بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی شیائومی 14 اولترا به‌زودی روانه بازار خواهد شد. امروز تصویری از پوشش گلس جزیره‌ای شکل دوربین در فضای آنلاین منتشر شد. این تصویر نشان می‌دهد که طراحی کلی دوربین به شیائومی 13 اولترا شباهت داشته و در این میان تنها از سنسورهای جدیدی استفاده خواهد شد.

با توجه به محتوای این تصویر به‌نظر می‌رسد که دوربین اصلی از دیافراگم روشن‌تر f/1.6 بهره خواهد برد؛ در حالی‌که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی از لنزی با دیافراگم f/2.5 در قسمت جلویی استفاده خواهد کرد. این دوربین بار دیگر با همکاری برند لایکا تنظیم خواهد شد.

شیائومی مایل است تا ظاهر پرچمداران خود را از نسلی به نسل دیگر تغییر دهد و از آنجا که دستگاه‌های مدل اولترا بخشی از سبد محصولات پرچمدار کمپانی به‌شمار می‌روند؛ لذا شیائومی از به‌کارگیری الگوی طراحی تکراری برای آنها امتناع نموده است.

این موضوع بدان معناست که تصویر لو رفته صحیح نبوده یا شیائومی از کاری که در سال گذشته انجام داده بسیار راضی است. بنابراین ظاهرا شیائومی برای یکبار هم که شده تصمیم گرفته تا طراحی بی‌نقص خود را تغییر ندهد.

در صورت صحت این فرضیه و بر اساس گزارش‌های پیشین انتظار می‌رود که دوربین اصلی شیائومی 14 اولترا مجهز به سنسور LYT-900 ساخت شرکت سونی با گشودگی دیافراگم متغیر باشد.

بزرگ‌ترین موضوع ناشناخته است که آیا شیائومی 14 اولترا در بازارهای جهانی قابل دسترس بوده یا کمپانی با عرضه انحصاری آن در بازار چین، بار دیگر طرفداران خود را ناامید خواهد کرد. چنین رویکردی در گذشته برای گوشی‌های شیائومی 11 اولترا و شیائومی 12S اولترا نیز دنبال شد.

منبع:آی تی رسان 

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی