کد خبر: ۳۹۵۸۱
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱

اگر بسته‌ اینترنتی حذف شد با ۱۹۵ در میان بگذارید

کاربران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف اپراتورها درخصوص افزایش تعرفه اینترنت یا حذف بسته‌ای شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»محمداحسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در ویراستی خود با انتشار فیلمی نوشته است:«زمانی‌که در نشست خبری لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران اپراتور‌ها با محوریت «انجام تعهدات اپراتور‌ها برای بهبود کیفیت اینترنت»، خطاب به خبرنگاران محترم گفتم بسته یا بسته‌های حذف شده توسط اپراتور‌ها رو مقابل دوربین‌ها و در پخش زنده بیان کنند تا در جلسه رسیدگی شود نتیجه رو در این ویدئو ببینید» : 

گفتنی است، در همین نشست امیر لاجوردی تاکید کرد که عملکرد اپراتورها مرتب رصد می‌شود و در صورت تخلف با آنهابرخورد خواهد شد اما اگر کاربران متوجه حذف بسته‌ای شدند یا تخلف در افزایش تعرفه‌ها را مشاهده کردند، می‌توانند شکایت خود را در ۱۹۵ ثبت کنند. 

ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی