کد خبر: ۳۹۶۱۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰
رهبر معظم انقلاب:

نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی نمونه‌ای از اقتدار علمی کشور است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی که در حسینیه امام خمینی (ره) برپا شده بود، بازدید کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح و بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) به مدت ۴ ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند. 
در این نمایشگاه با محوریت شرکت های دانش بنیان و زنجیره تامین تولید برپا شده بود، شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های «ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساخت ماهواره»، «انرژی»، «صنعت نفت و پتروشیمی»، «صنایع خودروسازی»، «معدن و صنایع معدنی و فلزی»، «صنایع غذایی و کشاورزی »، «تجهیزات پزشکی»، «صنایع دستی»، «حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی»، «صنایع نساجی» و «مسکن و لوازم خانگی»آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته بودند.
شبکه ملی اطلاعات و تجهیزات مربوط به زیرساخت آن و هم‌چنین شرکت‌های مرتبط با ساخت ماهواره از جمله بخش‌های نمایشگاه بودند.
بنابه گزارش رسیده، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از معاونان این وزارتخانه و فعالان و شرکت های بخش خصوصی که در این بازدید حضور داشتند، گزارشاتی را از اقدامات و دستاوردهای این حوزه ارایه کردند و در مورد هر بخش توضیح دادند.
رهبر معظم انقلاب (شنبه) در حضور جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور درباره بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدات داخل فرمودند: نمایشگاهی که دیروز ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود. تصور می‌کنم که می‌توانیم این نمایشگاه دیروز را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم.
ایشان ادامه دادند: آن حقیقتی که به طور روشن انسان آن را مشاهده می‌کند، این است که بنگاه‌های بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند. مهم‌ترین وظیفه دولت، بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی