کد خبر: ۳۹۶۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷

معرفی بازی گلمراد ( بازی ایرانی موبایل ) + لینک دانلود

گلمراد یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی اندروید است که توسط تیم توسعه دهنده ی ایرانی مدریک گیمز ساخته و وارد بازار شده است.

بازی ایرانی گلمراد

در این بخش قصد معرفی بازی گلمراد که یک بازی ایرانی اندروید جذاب است که این روزها به شدت محبوب شده است.بدون شک خانواده ها مخصوصا خانواده های ایرانیان نگران بازی کردن کودکان خود هستند که فرزند خود چه بازی ای را اجرا میکند تا مبادا آن بازی حاوی مطالب و محتوای غیر اخلاقی و نامناسب کودکشان باشد که ما در اینجا برای شما بازی گلمراد را معرفی خواهیم کرد که نه تنها محتوای نامناسبی را منتقل نمی کند بلکه میتواند حاوی مطالب با ارزشی همچون فرهنگ ایرانی باشد که در ادامه برای آشنایی و معرفی بازی اندروید گلمراد پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

گلمراد یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی اندروید است که توسط تیم توسعه دهنده ی ایرانی مدریک گیمز ساخته و وارد بازار شده است.بازی جذاب گلمرادgolmorad طرفداران زیادی داشته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و تمامی آیتم های بکار رفته در مراحل آن به گونه ای طبیعی و قابل باور طراحی شده است در ادامه ی معرفی بازی گلمراد شما را با ویژگی هایی که این بازی دارد آشنا خواهیم کرد تا اگر شما نیز به دنبال یک بازی ایرانی جذاب هستید گلمراد را انتخاب کنید.

دانلود بازی گلمراد

این بازی علاوه بر سرگرم کردن میتواند قدرت تمرکز و خلاقیت شما را افزایش دهد زیرا بخش اصلی بازی گلمراد به صورت پازلی می باشد و شما با جور کردن مهره های هم رنگ کنار یکدیگر میتوانید امتیاز به دست بیاورید و به مراحل دیگر بروید.

معرفی بازی گلمراد

بازی گلمراد

در معرفی بازی گلمراد میتوانیم بگوییم که در واقع بازی ایرانی گلمراد به صورت داستانی می باشد که نقش اصلی آن گلمراد است و بعد از مدت ها به همراه همسر خود به خانه ی پدری اش برگشته و قصد دارد در این خانه زندگی کند اما برای این که این خانه آماده ی زندگی شود نیازمند بازسازی و خریدن وسایل جدید و نو می باشد شما در این بازی به گلمراد کمک خواهید کرد که بازسازی خانه را به اتمام برساند و در انتخاب وسایل خانه نیز نظر شما مهم است.

جالب است بدانید که در این بازی ممکن است با چالش های هیجان انگیزی نیز روبه رو شوید که برای رفع آن ها نیاز است امتیاز به دست بیاورید. یکی از ویژگی های خوب بازی گلمراد این است که دارای مراحل بسیار زیادی است و شما نگران به اتمام رسیدن این بازی نخواهید بود. این بازی دائما در حال آپدیت می باشد و توسعه دهندگان آن در حال از بین بردن مشکلات احتمالی بازی می باشند و در هر آپدیت سعی می کنند ویژگی جذابی را به این بازی اضافه کنند.

ویژگی های بازی گلمراد

  • داستانی بودن بازی و دارای مکالمات بامزه بین شخصیت ها
  • گرافیک عالی و صداگذاری های جذاب
  • دارای سبک پازلی و سرگرم کننده
  • دارای گیم پلی اعتیاد آور ( به گونه ای که شما را ساعت ها درگیر خواهد کرد )
  • قابلیت تعمیر یا بازسازی تمامی بخش های خانه مانند: آشپزخانه، پذیرایی، حمام و دستشویی، تراس و گل خانه و....

پاسخ به برخی از سوالات بعد از معرفی بازی گلمراد

آیا بازی گلمراد آنلاین است؟

بازی گلمراد را به صورت آفلاین نیز میتوانید بازی کنید اما گاهی برای آپدیت شدن بخش های بازی و یا خرید کردن سکه و یا ستاره به اینترنت نیاز خواهید داشت اما بازی به صورت کلی آفلاین می باشد.

گرافیک بازی

بدون شک در معرفی بازی گلمراد بایستی به سراغ گرافیک بازی هم نیز برویم.بازی گلمراد از کیفیت hd برخوردار است و تمامی وسایلی که برای خانه خریداری می کنید کاملا ایرانی می باشند و متناسب با فرهنگ ایرانی است همچنین صداگذاری ها در این بازی فوق العاده است و باعث ایجاد هیجان در شما می شود.پس میتواند بهترین گزینه برای کودکان شما باشد که خیالتان بابت انتقال فرهنگ ایرانی راحت باشد.

جوایز شگفت انگیز بازی گلمراد

گلمراد

یکی دیگر از بخش های مهم در توضیح و معرفی بازی گلمراد به جوایزی که در آن قرار داده شده است میپردازیم.در این بازی بخش های متفاوتی وجود دارد یعنی جشنواره های فصلی برگزار خواهد شد که با شرکت کردن در این جشنواره ها میتوانید جوایز و امتیاز های بسیاری به دست بیاورید. جالب است بدانید که هر مرحله از این بازی جذاب به صورت اختصاصی طراحی شده است و یک هدف خاص را دنبال می کند و این ویژگی باعث می شود که شما دچار تکرار نشوید و این بازی برای همیشه برایتان جذاب باشد.

کلام آخر

ما در این نوشته سعی کردیم این بازی ایرانی و جذاب را به شما معرفی کنیم تا در هنگام انتخاب یک بازی ایرانی دچار سردرگمی نشوید. توصیه می کنیم حتما بازی را امتحان کنید زیرا سبک پازلی و سرگرم کننده ی آن میتواند اوقات فراغت فرزند و حتی فرد بزرگسال را پر کند و برای مدتی شما را از مشغله های زندگی به دور کند.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی