کد خبر: ۳۹۶۵۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

مدیرعامل ایکس: کمتر از 1 درصد 90 میلیون کاربر آمریکایی ما را نوجوانان تشکیل داده‌اند

ایکس در سال 2023، حدود 12.5 میلیون حساب کاربری را به دلیل نقض سیاست‌های CSE (استثمار جنسی از کودکان) به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»در جریان جلسه روز گذشته کمیته قضایی سنا و غول‌های فناوری که بر امنیت آنلاین کودکان متمرکز بود، «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس، تلاش کرد که دسترسی این شبکه اجتماعی در میان کاربران جوان‌تر را کم‌اهمیت جلوه دهد. او اشاره کرد که کمتر از 1 درصد کاربران آمریکایی این شبکه اجتماعی که تعداد کل آن‌ها به‌صورت تخمینی 95.4 میلیون کاربر است، را نوجوانان 13 تا 17 ساله تشکیل می‌دهند.

«ایلان ماسک»، در پاییز گذشته اعلام کرد که شبکه اجتماعی ایکس به‌طور کلی 550 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، هرچند مشخص نیست که آیا محاسبات او شامل اکانت‌های فیک مانند بات‌ها و اسپمرها نیز می‌شود یا خیر. اما آماری که اکنون توسط یاکارینو فاش شده، نشان می‌دهد که ایکس ممکن است با یک افت خفیف سالانه در ایالات متحده مواجه شده باشد.

مدیرعامل ایکس علاوه بر کم اهمیت جلوه‌دادن دسترسی جوانان به ایکس، از آن به‌عنوان «یک شرکت 14 ماهه» یاد کرد که «تدابیر حفاظت از کودکان و ایمنی را در اولویت قرار داده است» و با این کار تلاش کرد تا ایکس را نسبت به شرکت قبلی، یعنی توییتر متفاوت نشان دهد. او همچنین اشاره کرد که X «به تازگی شروع به صحبت و بحث در مورد این موضوع کرده است که چگونه می‌توان این اقدامات را با ارائه کنترل‌های بیشتر به والدین افزایش داد.»

اقدامات ایکس برای حفظ امنیت آنلاین کودکان

همچنین همزمان با برگزاری این جلسه، ایکس با انتشار پست جدیدی اعلام کرد که 12.4 میلیون حساب کاربری را به دلیل نقض سیاست‌های CSE (استثمار جنسی از کودکان) در سال 2023 به حالت تعلیق درآورده است. برای مقایسه، در سال 2022 حدود 2.3 میلیون حساب ایکس تعلیق شده بودند. علاوه بر این، 850 هزار گزارش توسط آن به NCMEC (مرکز ملی کودکان مفقود و مورد سوء استفاده قرار گرفته) ارسال شده است که این میزان نسبت به دوران پیش از خرید ماسک، هشت برابر شده است.

در جریان این جلسه، سناتورهای آمریکایی به شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که به‌دلیل ناتوانی در محافظت از کودکان در برابر محتواهای نامناسب، «دست آن‌ها به خون آلوده است.»

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی