کد خبر: ۳۹۶۶۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

نحوه اتصال صدای گوشی روی دو دستگاه

یکی دیگر از جالب‌ترین امکانات سامسونگ GalaxyA۵۴ G۵ حالت Dual Audio است که باعث می‌شود شما بتوانید گوشی خود را به دو دستگاه بلوتوث همزمان متصل کنید و صدای گوشی خود را روی هر دو دستگاه پخش کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»  امروزه گوشی‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده است این مهم به این دلیل است که مدام فناوری و تکنولوژی گوشی‌ها در حال تغییر و به روزرسانی است و این موضوع سبب شده که اکثر مردم از این گوشی‌ها استفاده کنند. در این گزارش سعی می‌شود شما را با ترفند‌های سامسونگ GalaxyA۵۴ G۵ یک گوشی میان‌رده با طراحی شبیه به پرچم‌داران سامسونگ است که دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتز، دوربین‌های عالی و باتری بزرگ است. همین امکانات سامسونگ GalaxyA۵۴ G۵ آن را به یکی از پرطرفدارترین گوشی میان‌رده موجود در بازار تبدیل کرده است. این گوشی دارای بسیاری قابلیت‌های مخفی و حرفه‌ای است که ممکن است شما از این ترفند‌های A۵۴ بی‌خبر باشید.همانطور که گفته شد قابلیت‌های گوشی A۵۴ بسیار متنوع هستند.
قابلیت Single Take

حالت Single Take یکی از قابلیت‌ها و تنظیمات دوربین A۵۴ است که باعث می‌شود شما بتوانید با یک بار عکس‌برداری، چندین نوع عکس و ویدئو با افکت‌های مختلف بسازید. این قابلیت دارای چندین مزیت است. نخست، با استفاده از آن، شما نیازی ندارید که برای گرفتن عکس‌ها و ویدئو‌های مختلف، حالت‌های مختلف دوربین را تغییر دهید و فقط با گرفتن یک عکس، از تمام قابلیت‌های دوربین بهره‌مند شوید.
دوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید لحظات خاص و حرکات سریع را به صورت هوشمند ثبت کنید و هیچ‌گونه جزئیات مهم را از دست ندهید. سوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید بین عکس‌ها و ویدئو‌های ساخته شده توسط حالت Single Take، بهترین‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را ویرایش، ذخیره یا به اشتراک بگذارید.
قابلیت Video call effects
حالت Video call effects یکی از جالب‌ترین ترفند‌های A۵۴ سامسونگ است که باعث می‌شود شما بتوانید در هنگام تماس تصویری با دوربین جلوی گوشی، افکت‌های مختلفی را به صورت خود اضافه کنید. این قابلیت دارای چندین مزیت است. نخست، با استفاده از آن، شما می‌توانید صورت خود را زیباتر، جذاب‌تر و بامزه‌تر کنید و تماس تصویری خود را شادتر و متفاوت‌تر کنید. دوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید پس‌زمینه تصویر خود را تغییر دهید. سوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید با برنامه‌های تماس تصویری مختلف مانند WhatsApp، Duo، Zoom و ... سازگار باشید و افکت‌های خود را در هر برنامه‌ای استفاده کنید.
قابلیت Dual Audio
یکی دیگر از جالب‌ترین امکانات سامسونگ GalaxyA۵۴ G۵ حالت Dual Audio است که باعث می‌شود شما بتوانید گوشی خود را به دو دستگاه بلوتوث همزمان متصل کنید و صدای گوشی خود را روی هر دو دستگاه پخش کنید. این قابلیت دارای چندین مزیت است. نخست، با استفاده از آن، شما می‌توانید صدای گوشی خود را روی دو هدفون، دو بلندگو، یا یک هدفون و یک بلندگو پخش کنید و از صدای استریو لذت ببرید.
دوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید با دوستان خود به صورت همزمان از گوش دادن به موسیقی، پادکست، فیلم و ... بهره‌مند شوید. سوم، با استفاده از آن، شما می‌توانید تنظیمات مربوط به حجم صدا و کیفیت صدا را برای هر دستگاه جداگانه انجام دهید و صدای خود را با سلیقه و ترجیح خود تطبیق دهید.
برای فعال کردن حالت Dual Audio باید به تنظیمات گوشی GalaxyA۵۴ G۵ و به قسمت Connections بروید. در آنجا، به قسمت Bluetooth بروید و دستگاه‌های بلوتوث خود را با گوشی جفت کنید. سپس به قسمت Advanced features بروید و گزینه Dual Audio را فعال کنید. حال شما می‌توانید صدای گوشی خود را روی دو دستگاه بلوتوث همزمان پخش کنید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی