کد خبر: ۳۹۶۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

اسپاتیفای با «جو روگان» قرارداد چندساله جدیدی به ارزش 250 میلیون دلار امضا کرد

قرارداد آن‌ها شامل مبلغی تضمینی و یک توافق‌نامه تقسیم درآمد براساس فروش تبلیغات می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اسپاتیفای با «جو روگان»، کمدین و سازنده پادکست آمریکایی، قرارداد چندساله جدیدی را امضا کرده است تا بتواند با کمک شهرت او، درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهد.

وال‌استریت ژورنال در گزارش خود درباره قرارداد چندساله اسپاتیفای با روگان توضیح می‌دهد که ارزش آن تا 250 میلیون دلار تخمین زده شده است و شامل حداقل یک مبلغ ضمانت اولیه و یک توافق‌نامه تقسیم درآمد براساس فروش تبلیغات می‌شود.

جو روگان میزبان یکی از مشهورترین پادکست‌های جهان با نام The Joe Rogan Experience است که از سال 2009 شروع به‌کار کرد. از سال 2020 نیز این پادکست به‌دنبال قراردادی با ارزش 200 میلیون دلار، به‌صورت انحصاری از طریق اسپاتیفای منتشر می‌شود. اکنون اسپاتیفای اعلام کرده است که قصد دارد برنامه‌های این پادکست را از طریق پلتفرم‌های دیگر مانند اپل پادکست و یوتوب نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

تمدید قرارداد اسپاتیفای با جو روگان

اسپاتیفای با «جو روگان» قرارداد چندساله جدیدی به ارزش 250 میلیون دلار امضا کرد

جو روگان در پادکست خود با افراد شناخته‌شده‌ای مانند سیاستمداران و حتی هنرمندان ازجمله «کوئنتین تارانتینو» و «ایلان ماسک» مصاحبه کرده است. شرکت اسپاتیفای که در سوئد مستقر است، با ارائه رویکردهای مبتنی بر تبلیغات دربرابر ناشران و سازندگان پادکست، به‌دنبال افزایش درآمد تبلیغاتی پلتفرم خود است. روگن همچنین از چهره‌های برجسته‌ای است که درخصوص همه‌گیری کرونا، شیوه‌نامه‌های بهداشتی دولت‌ها و استفاده از واکسن برای جلوگیری از شیوع کووید-19 اظهارات جنجال‌برانگیزی داشته است. به‌دنبال این اتفاقات، خواننده و آهنگ‌ساز «نیل یانگ» و نیز «جانی میچل» اعلام کرده بودند که در اعتراض به نشر اطلاعات غلط درباره واکسن ویروس کرونا آثار خود را از اسپاتیفای حذف می‌کنند.

اسپاتیفای اولین‌بار در سال 2015 پادکست‌ها را به سرویس خود اضافه کرد و از سال 2019 تاکنون با خرید شبکه‌های پادکست Gimlet Media و Anchor FM و امضای قراردادهای انحصاری با ستاره‌هایی ازجمله «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده، تمرکز زیادی روی این صنعت داشته است. البته غول حوزه استریم از آن زمان، جاه‌طلبی‌های خود را کاهش داده و 200 کارمند Gimlet Media را اخراج کرده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی