کد خبر: ۳۹۷۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۶

مانیتور گیمینگ Machenike چه مشخصاتی دارد؟

مانیتور گیمینگ Machenike Starlight MZQ27F180 دارای نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخگویی سریع یک میلی‌ثانیه است و برای گیمرها و افراد حرفه‌ای که به تصاویر روان و دقیق نیاز دارند جذاب است.

به گزارش نبض فناوری، شرکت Machenike یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Starlight MZQ27F180 را معرفی کرده است که با قیمت ۱۲۶ دلار از دوم فوریه وارد بازار می‎‌شود؛ این محصول دارای نمایشگر ۲۷ اینچی Fast-IPS است که زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه‌ای را ارائه می‌دهد، وضوح تصویر آن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است و تصاویر دقیق و واضحی را به نمایش می‌گذارد.

مانیتور گیمینگ Machenike Starlight MZQ27F180 دارای نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخگویی سریع یک میلی‌ثانیه است و برای گیمرها و افراد حرفه‌ای که به تصاویر روان و دقیق نیاز دارند جذاب است؛ این محصول ۹۹ درصد طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ یادشده دارای دو درگاه HDMI 2.0 است که تا ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی می‌کند، همچنین از یک درگاه DP 1.4 نیز بهره می‌برد که تا ۱۷۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند؛ این محصول راحتی کاربر و ایمنی چشم با کاهش نور آبی را در اولویت قرار می‌دهد و فشار بر چشم در طول استفاده طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد.

منبع/ ایمنا 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی