کد خبر: ۳۹۷۶۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

مدیرعامل OpenAI: هدست ویژن پرو دومین فناوری چشمگیر جهان از زمان عرضه آیفون است

آلتمن همچنین در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود هدست اپل «احتمالاً بدترین نام را دارد»، گفت که نام ChatGPT بسیار بدتر است.

به گزارش «نبض فناوری»،«سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI، به‌تازگی از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو تمجید و از آن به‌عنوان «دومین فناوری چشمگیر جهان» از زمان ظهور آیفون در سال 2007 یاد کرده است.

مدیرعامل OpenAI روز گذشته و یک هفته پس از عرضه هدست اپل ویژن پرو با قیمت 3500 دلار، نظر خود را در شبکه اجتماعی ایکس بیان کرده است. آلتمن همچنین در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود هدست اپل «احتمالاً بدترین نام را دارد»، گفت نام ChatGPT بسیار بدتر است.

او قبلاً نیز با حضور در در پادکست «ترور نوآ» با نام «What Now? with Trevor Noah» درباره نام ChatGPT صحبت کرده بود که به عقیده او افتضاح است.

مدیرعامل OpenAI: هدست ویژن پرو دومین فناوری چشمگیر جهان از زمان عرضه آیفون استآلتمن همچنین در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود هدست اپل «احتمالاً بدترین نام را دارد»، گفت که نام ChatGPT بسیار بدتر است.

هدست واقعیت ترکیبی اپل به کاربران اجازه می‌دهد که با محتواهای دیجیتال، به‌صورت یکپارچه با دنیای واقعی تعامل داشته باشند. در این سیستم، کاربران برنامه‌ها را از طریق چشم و انگشتان خود کنترل می‌کنند. اما فناوری جدید و انقلابی اپل هر اندازه که قابل‌توجه باشد، آلتمن از آن به‌عنوان «دومین دستگاه تأثیرگذار» جهان در 17 سال گذشته یاد کرده است.

او اعلام نکرده که از نظرش، چشمگیرترین فناوری جهان چیست، اما می‌توان حدس زد که به هوش مصنوعی و شاید حتی چت‌بات ChatGPT اشاره داشته باشد که نوامبر 2022 راه‌اندازی شد. آلتمن قبلاً گفته بود که هوش مصنوعی مانند زمانی که آیفون رایانه‌ای را در جیب کاربران قرار داد، در مسیر تغییر جهان است.

ChatGPT با قابلیت‌های خود، به روش‌های بی‌سابقه‌ای بر صنعت و زندگی روزمره تأثیر گذاشته است. آلتمن قبلاً به توسعه‌دهندگان گفته بود که می‌خواهد ChatGPT را به یک «دستیار شخصی فوق هوشمند» برای کار تبدیل کند.

ویژن پرو با قیمت 3500 دلار، یکی از گران‌ترین دستگاه‌های فناوری محسوب می‌شود، اما ظاهراً شروعی قوی داشته است. آمار ارائه‌شده نشان می‌دهد که بیش از 200 هزار واحد ویژن پرو از زمان اولین عرضه آن در ایالات‌متحده به فروش رسیده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی