کد خبر: ۳۹۷۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

تعداد مشترکین سرویس گوگل وان به 100 میلیون نفر رسید

سرویس اشتراکی گوگل، فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای سرویس‌های رایگان آن مانند جیمیل، درایو و فوتوز ارائه می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری»«ساندار پیچای»، مدیرعامل گوگل، اعلام کرد که تعداد مشترکین سرویس Google One اکنون به 100 میلیون نفر رسیده است. این سرویس اشتراکی همه‌جانبه، فضای ذخیره‌سازی بیشتری برای سرویس‌های رایگان گوگل مانند جیمیل، درایو و فوتوز ارائه می‌کند و همچنین ویژگی‌های بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

پیچای با ارسال یک پست جدید در شبکه اجتماعی ایکس گفت:«تعداد مشترکین سرویس Google One ما به تازگی از 100 میلیون نفر عبور کرده است. مشتاقانه منتظر هستیم تا با طرح جدید AI Premium (که دیروز راه‌اندازی شد) که ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند Gemini Advanced، به‌علاوه Gemini در Gmail ،Docs و موارد دیگر را فراهم می‌کند، بتوانیم به این نقطه عطف دست پیدا کنیم.»

دستیابی به این نقطه عطف جدید، تلاش‌های گوگل برای دور کردن کاربران از طرح‌های رایگان خود را نشان می‌دهد. مشترکین سرویس پریمیوم یوتیوب گوگل نیز اخیراً به‌لطف حذف تبلیغات و ارائه ویژگی‌هایی مانند موسیقی یا استریم با کیفیت بالا، به 100 میلیون نفر رسیده بودند.

طرح جدید هوش مصنوعی گوگل شبیه به طرح Google One Premium است که سالانه 100 دلار هزینه دارد و 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ویژگی‌های دیگری را به کاربران ارائه می‌کند، با این تفاوت که دو برابر گران‌تر است. این سرویس امکان دسترسی به نسخه تقویت‌شده Gemini را فراهم می‌کند و به‌زودی ویژگی‌های هوش مصنوعی آن به سرویس‌هایی مانند جیمیل و Docs اضافه خواهند شد.

غول موتور جستجو، چند روز پیش نام چت‌بات Bard خود را به Gemini تغییر داده بود و همچنین یک اپلیکیشن اندروید برای آن منتشر کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی