کد خبر: ۳۹۸۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

همکاری تیک تاک با اتحادیه اروپا در آستانه انتخابات

تیک‌تاک اعلام کرده در جهت جلوگیری از اخبار جعلی اپلیکیشنی را به زبان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا راه اندازی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شبکه اجتماعی تیک‌تاک چینی روز چهارشنبه گفت که در آستانه انتخابات پارلمان اروپا با راه اندازی یک اپلیکیشن به زبان محلی 27 کشور عضو این اتحادیه مبارزه خود با اخبار جعلی را افزایش خواهد داد. این برنامه برای اطلاع رسانی بهتر به اروپایی ها در مورد روند انتخابات طراحی شده است.
دولت ها و سیاستمداران در سراسر جهان نگران گسترش اطلاعات نادرست و استفاده از دیپ فیک های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تأثیرگذاری بر انتخابات و به ویژه نقش شبکه‌های اجتماعی هستند.
این شرکت گفت که حدود 30 درصد از قانونگذاران پارلمان اروپا از تیک تاک استفاده می کنند.
کوین مورگان، رئیس بخش اعتماد و ایمنی تیک تاک در یک پست وبلاگی گفت: ماه آینده، یک برنامه را برای هر یک از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا راه اندازی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که مردم می توانند به راحتی واقعیت را از داستان جعلی جدا کنند.
این شرکت با چک‌کننده‌های خبر همکاری کرده تا فیلم‌های آموزشی درباره روند انتخابات و اطلاعات نادرست در طول انتخابات سراسری سال‌های گذشته تولید کند.
مورگان گفت که تیک تاک که در حال حاضر با ۹ سازمان حقیقت‌سنجی در اروپا همکاری می‌کند، قصد دارد شبکه حقیقت‌سنجی خود را گسترش دهد و ۹ کمپین سواد رسانه‌ای دیگر را در سال جاری راه‌اندازی کند.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
وبگردی