کد خبر: ۳۹۸۵۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

گوشی آنر X9b با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رسما معرفی شد

این دستگاه به‌عنوان دومین گوشی هوشمند آنر پس از ورود دوباره آن به بازار هند در سال گذشته میلادی شناخته می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»

 

پس از انتشار اخبار گوناگون طی هفته‌های گذشته بالاخره برند آنر به‌طور رسمی از گوشی هوشمند آنر X9b در کشور هندوستان رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان دومین گوشی هوشمند آنر پس از ورود دوباره آن به بازار هند در سال گذشته میلادی شناخته می‌شود.

این محصول در مقایسه با آنر 90 از قیمت‌گذاری ارزان‌تری برخوردار است؛ چرا که از نظر مشخصات فنی در جایگاهی پایین‌تر از آنر 90 قرار می‌گیرد. این دستگاه با گوشی‌های ردمی نوت 13 پرو و ریلمی 12 پرو که اخیرا در بازارهای منطقه عرضه شده‌اند؛ رقابت می‌کند.

آنر X9b با وجود نمایشگر خمیده و همچنین بدنه نازک و سبک به‌عنوان یک گوشی هوشمند بادوام روانه بازار می‌شود. این محصول حتی موفق به دریافت گواهینامه 5 ستاره SGS برای مقاومت در برابر سقوط شده است. این گوشی دارای طراحی حلقه‌ای دایروی‌شکل است که از ساعت‌‌های لوکس الهام گرفته شده است.

پنل پشتی با پوشش پلاستیکی و چرم گیاهی عرضه می‌شود. وزن کلی گوشی حدودا برابر با 185 گرم و ضخامت آن معادل 7.98 میلی‌متر است. پنل جلویی دستگاه از یک نمایشگر اولد 6.78 اینچی با طراحی خمیده و حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش میزبانی می‌کند.

پنل 10 بیتی دارای رزولوشن 2652×1200 پیکسلی معادل 1.5K و چگالی پیکسلی 429PPI است. این نمایشگر از نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی، تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 1920 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیتی پشتیبانی می‌کند. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1، رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین می‌شود.

از جنبه نرم‌افزاری این دستگاه، رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. سیستم‌ دوربین پشتی آنر X9b از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

این گوشی هوشمند با کلیه گزینه‌های ارتباطی مورد نیاز نظیر قابلیت دریافت دو سیم‌کارت، اتصال 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.1، NFC، GNSS و درگاه USB Type-C است. از جنبه امکانات بیومتریکی نیز شاهد به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر هستیم. نهایتا این دستگاه مجهز به یک باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی در بستر سیم است.

آنر X9b با تنها یک پیکره‌بندی حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در بازار هندوستان عرضه می‌شود. این محصول 25999 روپیه قیمت‌گذاری شده و فروش آن از ساعت 12 شب 16 فوریه (27 بهمن ماه) از طریق وبسایت آمازون آغاز خواهد شد.

این محصول با رنگ‌آمیزی مشکی (Midnight Black) و پنل پشتی پلاستیکی و نارنجی (Sunset Orange) با پنل پشتی چرم گیاهی قابل سفارش خواهد بود. خریداران یک شارژر را به‌صورت رایگان دریافت نموده و می‌توانند از تخفیف فوری 3000 روپیه‌ای برای تراکنش‌های انجام شده از طریق کارت اعتباری ICICI Bank بهره‌مند شوند.

منبع: آی تی رسان 

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی