کد خبر: ۳۹۸۶۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

تصویر لپ‌تاپ‌ جدید لنوو با نمایشگر کاملا شفاف منتشر شد

نمونه اولیه این محصول جالب و نوآورانه احتمالا ضمن برگزاری رویداد MWC 2024 به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش«نبض فناوری»پیش از این گزارش شد که شرکت لنوو مشغول آماده‌سازی یک لپ‌تاپ با نمایشگر و پنل پشتی شفاف است. اکنون رندر باکیفیتی از این محصول در فضای اینترنت منتشر شده است.

این تصویر توسط یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس منتشر شده است. متاسفانه در این میان به جزئیات فنی جدیدی اشاره نشده است. در واقع رندر جدید صرفا تائید می‌کند که لپ‌تاپ مورد اشاره از سیستم‌عامل ویندوز 11 استفاده خواهد کرد.

این محصول نوآورانه ضمن برگزاری رویداد MWC 2024 که چند روز دیگر آغاز می‌شود؛ معرفی خواهد شد. این لپ‌تاپ یک نمونه تولیدی به‌شمار نرفته و صرفا یک مدل اولیه قلمداد می‌شود. بنابراین حتی اگر لنوو توسعه این دستگاه را به مرحله تولید انبوه برساند؛ در این‌صورت نیز این فرآیند در آینده نزدیک عملیاتی نخواهد شد.

ایوان بلاس پیش‌تر اطلاعات دقیق متعددی را درباره دستگاه‌های مختلف منتشر نموده است. وی در گذشته تصاویر دقیقی از دستگاه‌های سونی اکسپریا 5 مارک 2، گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی تب S7، گلکسی واچ 3، سامسونگ گلکسی بادز لایو، شیائومی 12، شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو را پیش از معرفی رسمی آنها منتشر کرده بود.

 

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی