کد خبر: ۳۹۸۹۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۴

گوشی +Vivo X100 Pro چه مشخصاتی دارد؟

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض در پنل پشتی گوشی +Vivo X100 Pro تعبیه شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Vivo قصد دارد یک گوشی از سری X با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وارد بازار چین کند، هنوز مشخص نیست که نام این دستگاه +Vivo X100 Pro یا X100 Utlra خواهد بود یا نام متفاوتی خواهد داشت؛ محصول یادشده دارای نمایشگر خمیده E7 AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض در پنل پشتی گوشی +Vivo X100 Pro تعبیه شده است؛ انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 عرضه شود.

با وجود اینکه اندازه دقیق باتری گوشی +Vivo X100 Pro مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با فناوری شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی عرضه شود. این گوشی از یک پورت USB-C و اسپیکرهای دوگانه استریو بهره می‌برد و گواهی IP68 را دریافت کرده است، این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی