کد خبر: ۳۹۸۹۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰

مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

البته هنوز تاریخ عرضه رسمی نامشخص است.

به گزارش «نبض فناوری»، بااینکه هنوز گلکسی فیت 3 به بازار عرضه نشده، اما به‌تازگی بسیاری از اطلاعات این مچ‌بند هوشمند افشا شده است. اواخر ژانویه سال جاری میلادی، کمپانی کره‌ای به شکل تصادفی صفحه محصول رسمی Galaxy Fit 3 را منتشر و چند لحظه بعد آن را حذف کرد. حالا عکس‌های تبلیغاتی این دستگاه نیز لو رفته است و اطلاعات کاملی را دراختیار ما می‌گذارد.

به گزارش TheTechOutlook، متون بازاریابی و آموزشی گلکسی فیت 3 خبر از مچ‌بندی قدرتمند و همه‌جانبه برای ورزشکاران می‌دهد. طبق این عکس‌ها، صفحه نمایش 1.6 اینچی این دستگاه از نوع AMOLED، رزولوشن 256 در 402 پیکسل و تراکم 302 پیکسلی است. وزن این مچ‌بند 36.8 گرم و اندازه 42.9 در 28.8 در 9.9 میلی‌متر خواهد بود. در مقایسه با گلکسی فیت 2، نسل سوم حدود 15 گرم وزن، 0.5 اینچ اندازه بیشتر و رزولوشن بهتری دارد.

مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

وجود سنسور فشارسنج، نور و گواهی IP68 در گلکسی فیت 3

احتمالاً این دستگاه 16 مگابایت حافظه RAM و 256 مگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 208 میلی‌آمپرساعتی، بدنه آلومینیومی و گواهی IP68 خواهد داشت. سامسونگ ممکن است دو سنسور اضافی نیز در این دستگاه قرار داده باشد: سنسور فشارسنج و نور. در این عکس‌ها همچنین به سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی گلکسی فیت 3 اشاره شده است.

مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

البته چند وقت پیش هم برخی از اطلاعات گلکسی فیت 3 افشا شده بود. این خصوصیات شامل 13 روز عمر باتری، بیش از 100 حرکت ورزشی، تشخیص سقوط و غیره بود. این عکس‌ها برخی از ویژگی‌های مشابهی را که قبلاً خوانده بودیم، دوباره ذکر می‌کند.

با وجود تمام اطلاعاتی که اکنون درباره Galaxy Fit 3 داریم، هنوز باید منتظر قیمت و تاریخ عرضه رسمی آن بمانیم. انتشار این اطلاعات احتمالاً نشانگر این است که زیاد با تاریخ معرفی و عرضه رسمی این دستگاه فاصله نداریم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی