کد خبر: ۳۹۹۳۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

تصاویر زنده سامسونگ گلکسی A55 با فریم فلزی منتشر شد

این گوشی میان‌رده برای نخستین بار در سری A5x از فریم فلزی بهره گرفته و احتمالا طی چند هفته آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»روند افشای اطلاعات درباره گوشی گلکسی A55 سامسونگ کماکان ادامه دارد. پیش از این صفحات پشتیبانی گوشی در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شده و رندرهای تبلیغاتی مربوط به آن در فضای آنلاین فاش شده است. در این میان حتی به امتیاز تعمیرپذیری دستگاه نیز اشاره شده است.

روز گذشته نخستین تصاویر زنده از گلکسی A55 در اینترنت منتشر شد. این تصاویر برای آن‌دسته از افرادی که منتظر مشاهده تغییرات اساسی در طراحی گوشی بودند؛ احتمالا ناامیدکننده خواهند بود.

این گوشی با وجود سه ماژول جزیره‌ای دایروی‌شکل و مجزا برای دوربین از ظاهری مشابه با سایر گوشی‌های گلکسی برخوردار است.

گلکسی A55 نخستین گوشی از سری A5x سامسونگ با فریم فلزی به‌شمار خواهد رفت. خطوط آنتن تعبیه شده روی فریم گوشی به همین موضوع اشاره داشته و موجب شباهت مضاعف گلکسی A55 به یک گوشی رده بالا می‌شوند.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 50 +12 +5 روی پنل پشتی، ماژول سلفی 32 مگاپیکسلی، فریم تخت با طراحی Key Island که موجب برجستگی ناحیه اطراف دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و امکان استفاده آسان‌تر از آنها شده (این سبک از طراحی نخستین بار در گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 رونمایی شد)، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 12 گیگابایت رم باشد.

توان پردازشی گلکسی A55 از طریق تراشه اگزینوس 1480 سامسونگ مجهز به پردازنده گرافیکی AMD تامین خواهد شد. این گوشی بایستی طی چند هفته آینده به‌طور رسمی معرفی شود؛ چرا که گلکسی A54 در اواسط ماه مارس سال گذشته معرفی شد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی