کد خبر: ۳۹۹۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

اولین دستگاه تاشوی اپل، آیفون نخواهد بود؛ فرایند توسعه ادامه دارد

طبق این گزارش، اپل حداقل پنج سال درحال توسعه اولین دستگاه تاشوی خود بوده است و این دستگاه زودتر از سال 2025 عرضه نخواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، اولین دستگاه تاشوی اپل ظاهرا یک آیفون نخواهد بود و غول فناوری تلاش‌های خود در این زمینه را گسترش داده و اکنون درحال تصمیم‌گیری در مورد طراحی آن است.

دیجی‌تایمز با استناد بر منابع زنجیره تأمین تایوانی، در گزارش خود توضیح می‌دهد که اپل حداقل پنج سال درحال توسعه اولین دستگاه تاشوی خود بوده است. این نشریه ضمن تأیید شایعات قبلی، ادعا می‌کند که این دستگاه تاشو قرار است به‌جای آیفون، یک «دستگاه بزرگ‌تر» باشد که در قالب یک تبلت یا لپ‌تاپ عرضه خواهد شد. همچنین در این گزارش ذکر شده که اپل پیش از برنامه‌های خود برای تولید انبوه این دستگاه تاشو، اکنون درحال تلاش برای طراحی آن است.

چالش اصلی اپل در توسعه دستگاه تاشو

اولین دستگاه تاشوی اپل، آیفون نخواهد بود؛ فرایند توسعه ادامه دارد

با توجه به اینکه سازوکار لولای دستگاه‌های تاشو در چند سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی پیشرفت کرده است، گفته‌ می‌شود که مشکل اصلی دستگاه‌های تاشوی اپل، توسعه پنلی است که نیازهای کیفی آن را برآورده می‌کند.

همچنین در ادامه این گزارش اشاره شده است که شایعه توقف توسعه آیفون تاشو به‌دلیل مشکل نمایشگرهای تولیدشده برای آن و سازماندهی مجدد داخلی غول فناوری برای انتقال مهندسان آن از پروژه هدست ویژن پرو به این پروژه، تصمیمات متناقضی نیستند، زیرا این شرکت به‌شدت کیفیت دستگاه خود را در اولویت قرار داده است.

درنهایت، این گزارش توضیح می‌دهد که اپل کار روی دستگاه‌های تاشوی خود را به حالت تعلیق درنیاورده و ظاهراً این شرکت اکنون بخش‌های متعددی را مسئول قسمت‌های مختلف تولید محصولات تاشو کرده است. درباره زمان عرضه این دستگاه نیز گفته شده که زودتر از سال 2025 شاهد عرضه اولین دستگاه تاشوی اپل نخواهیم بود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی