کد خبر: ۳۹۹۶۸
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

مدل نسل آینده ایکس‌باکس با پیشرفت‌های فنی چشمگیر در راه است

به گفته رئیس واحد ایکس‌باکس مایکروسافت، کنسول بازی آینده کمپانی، بزرگ‌ترین جهش فنی تا به امروز را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»سارا باند؛ رئیس واحد ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت طی یک پادکست رسمی اعلام کرد که کنسول بازی آینده کمپانی، بزرگ‌ترین جهش فنی تا به امروز را به معرض نمایش خواهد گذاشت. بدیهی است که وی در خصوص نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس صحبت می‌کند.

همچنین آقای اسپنسر نیز در گذشته اعلام کرده بود که مایکروسافت سرگرم کار روی بهینه‌سازی ویندوز برای دستگاه‌های دستی است. بنابراین چنان‌چه این شرکت به نوعی پیشرفت فنی دست پیدا کند؛ در این‌صورت عرضه یک دستگاه ایکس‌باکس دستی نیز احتمالا در دستور کار مایکروسافت قرار می‌گیرد.

خانم باند در ادامه افزود که مایکروسافت در فصل تعطیلات پیش رو، اطلاعات بیش‌تری را درباره کنسول نسل آینده و همچنین نقشه راه کمپانی با مخاطبان خود به اشتراک خواهد گذاشت. انتظار می‌رود که به‌زودی درباره بزرگ‌ترین جهش فنی مشاهده شده در یک نسل از سخت‌افزار، اخبار هیجان‌انگیزی منتشر شود. بر اساس شنیده‌ها سخت‌افزار جدید نه تنها به نفع گیمرها بلکه به نفع تولیدکنندگان محتوا نیز تمام خواهد شد.

شایعات پیشین نشان می‌دهند که مایکروسافت علاوه بر توسعه کنسول بازی جدید خود به‌دنبال عرضه مدل به‌روزرسانی شده ایکس‌باکس سری X بدون درایو نوری و همراه با یک کنترلر جدید است.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی