کد خبر: ۴۰۰۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا در رویداد MWC 2024 به نمایش گذاشته شد + ویدیو

این گوشی جدیدترین پرچمدار شیائومی به‌شمار رفته و تقریبا یک هفته قبل در بازار چین رونمایی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»کمپانی شیائومی حدودا یک هفته قبل از گوشی پرچمدار جدید خود با نام شیائومی 14 اولترا در بازار چین رونمایی کرد. اکنون برند چینی از فرصت به‌دست آمده در رویداد MWC 2024 برای معرفی جهانی پرچمدار جدید خود استفاده کرده است. تیم آی‌تی‌رسان با حضور در غرفه اختصاصی شیائومی، این محصول جذاب را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.

شیائومی 14 اولترا به لحاظ ظاهری با مدل نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد؛ اما از نظر کانفیگ سخت‌افزاری، پیشرفت‌های محسوسی را تجربه کرده است. استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام احتمالا مهم‌ترین پیشرفت سخت‌افزاری اعمال شده در این مدل به‌شمار می‌رود.

شیائومی کماکان از 4 دوربین 50 مگاپیکسلی غول‌پیکر با بزرگنمایی 0.5، 1، 3.2 و 5 برابری استفاده کرده است. این گوشی به لطف پردازنده قدرتمند خود قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم برثانیه و ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم برثانیه است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شیائومی 14 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 1440×3200 پیکسل، نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از استانداردهای دالبی ویژن و +HDR10 است. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 3000 نیتی خود یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای صنعت موبایل محسوب می‌شود. شیائومی برای محافظت از این نمایشگر از پوششی موسوم به Xiaomi Shield Glass استفاده کرده است.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 90 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 80 واتی پشتیبانی می‌کند. ماژول دوربین پشتی برجسته موجب شده تا وزن گوشی به سمت قسمت بالایی آن سنگینی کرده و در نتیجه ریسک سر خوردن گوشی در دست افزایش پیدا کند.

این گوشی پرچمدار با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری اندروید 14 هستیم. گواهینامه حفاظتی IP68 مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی