کد خبر: ۴۰۰۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۳
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

رشد درآمد ۲۸ درصدی نماد بورسی «رتاپ» در ۱۱ ماهه سالجاری

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد ۱۱ ماهه سالجاری را نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۸ درصدی در کدال اعلام می‌کند.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در ۱۱ ماهه ماه سالجاری منتهی به ۳۰ بهمن، درآمد بیش از ۴ هزار میلیارد تومانی را منتشر کرده است و با توجه به درآمد ۳۲۰۰ میلیارد تومان در مدت مشابه سال قبل نشان از رشد ۲۸ درصدی در سال مالی جاری دارد. 

همچنین شرکت  تجارت الکترونیک پارسیان درآمد بهمن ماه خود را نیز نسبت به دی ماه سالجاری با رشد ۱۲ درصدی اعلام می‌کند، این درآمد در دی ماه ۴۱۶ میلیارد تومان بوده درحالیکه در بهمن ماه به ۴۶۶ میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین گزینه درآمد نماد «رتاپ» در بهمن ماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل ۳۴۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به دی ماه افزایش نشان می‌دهد.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی شده در بهمن ماه را به ثبت می‌رساند به طوری که در این ماه ۱۲۲ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است.

همچنین  تجارت الکترونیک پارسیان در بهمن ماه امسال توانست از کارمزد دریافتی از آبونمان کارت اعتباری نیز ۲۱۳ میلیون تومان درآمد کسب کند.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود.

رشد درآمد ۲۸ درصدی نماد بورسی «رتاپ» در ۱۱ ماهه سالجاری  
ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی