کد خبر: ۴۰۱۲۸
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۷

با کدام اپلیکیشن‌ها می‌توان مکالمات دو طرفه را ضبط کرد

یکی از مباحث مهمی که در برخی مواقع برای کاربران گوشی‌های اندرویدی جذاب و مهم است ضبط و نگهداری مکالمات است که برخی از گوشی‌ها این امکانات را ندارند برهمین اساس ما در این گزارش چند مورد را برای شما معرفی می‌کنیم.

با کدام اپلیکیشن‌ها می‌توان مکالمات دو طرفه را ضبط کرد

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یکی از مباحث مهمی که در برخی مواقع برای کاربران گوشی‌های اندرویدی جذاب و مهم است ضبط و نگهداری مکالمات است که برخی از گوشی‌ها این امکانات را ندارند برهمین اساس ما در این گزارش چند مورد را برای شما معرفی می‌کنیم.
تا قبل از ماه می‌سال ۲۰۲۲ همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی بدون هیچ مشکل و محدودیتی می‌توانستند از برنامه ضبط صدای دوطرفه استفاده کنند و آرشیوی از مکالمات تهیه کنند. اما از ماه می ۲۰۲۲ سیاست‌های سختگیرانه گوگل برای محدودسازی قابلیت ضبط مکالمه دوطرفه اندروید اعمال شد و در نتیجه نه فقط این امکان از بین رفت بلکه بسیاری از این برنامه‌ها، غیرفعال شدند.
بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید
همانطور که در بخش مقدمه گفتیم، یکی دو سالی است که موانع زیادی برای استفاده از اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه دوطرفه اندروید ایجاد شده است.
سه مشکل در این راه وجود دارد، یکی مربوط به نسخه اندروید گوشی است که بعضا به دستگاه‌ها اجازه اینکار را می‌دهد و بعضا کاملا مانع از ضبط مکالمه دوطرفه اندروید می‌شود.
مورد دوم مربوط به سیاست‌ها و قوانین گوگل و گوگل پلی درباره ضبط مکالمه دوطرفه اندروید است که امکان دانلود، نصب و استفاده از برخی از برنامه‌های ضبط تماس را مشکل می‌کند. سومین مسئله مربوط به محل زندگی و منطقه شماست که می‌تواند مانع از دانلود، نصب یا کارکرد برخی برنامه‌ها شود.
برنامه Call recorder automatic
اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن ضبط صدا هنگام مکالمه هستید، برنامه call recorder automatic می‌توانید یکی از جذابترین گزینه‌ها باشد. خوشبختانه این برنامه پولی نیست و به راحتی قابل نصب و دانلود روی عموم گوشی‌های اندرویدی است.
رابط کاربری برنامه نیز بسیار ساده و کاربرپسند است و بعد از نصب و باز کردن آن به سادگی می‌توانید فرایند ضبط مکالمه دوطرفه اندروید را آغاز کنید. این برنامه به طور خودکار بعد از نصب و فعال شدن، ضبط مکالمات را آغاز می‌کند و فایل‌ها را در فضای ابری ذخیره می‌کند تا حافظه گوشی شما را اشغال نکند.
اگر قصد دارید خیالتان از بابت ضبط مکالمات توسط این اپلیکیشن ضبط صدا مکالمه در اندروید راحت باشد، بعد از دانلود و نصب آن به بخش تنظیمات برنامه یا Setttings رفته و گزینه Record Calls را چک کنید که آیا تیک دارد یا نه. اگر تیک داشته باشد مکالمات ضبط خواهند شد.
بخش ذخیره فایل ضبط شده نیز به این صورت عمل می‌کند که با پایان تماس، فایل مکالمه درون برنامه را می‌توانید به گوگل درایو یا دراپ باکس انتقال دهید تا با حفظ آن در فضای ابری خیالتان از پاک نشدن آن آسوده باشد.
برنامه ACR Phone
در این بخش از معرفی بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه اندروید به برنامه ACR Phone می‌پردازیم. برنامه ACR Phone یکی از بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید محسوب می‌شود که از نظر سازگاری با گوشی‌ها و دستگاه‌های اندرویدی مختلف، یکی از مناسب‌ترین‌هاست.
این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید می‌تواند به طور خودکار بعد از نصب به ضبط تماس‌های صوتی به صورت دوطرفه بپردازد. شما همچنین می‌توانید در این اپلیکیشن ضبط صدا مکالمه در اندروید تنظیم کنید که شماره ناشناسی که قبلا با شما تماس گرفته، بعد از این بتواند با شما تماس بگیرد یا خیر. این قابلیت برای افرادی که تماس‌های تبلیغاتی زیادی دریافت می‌کنند بسیار مناسب است.
با توجه به ضبط خودکار مکالمات در این بهترین برنامه ضبط صدا هنگام مکالمه کافی است که برنامه را باز کنید تا در همان صفحه اصلی لیست تماس‌های ضبط شده را ببینید. در اینجا می‌توانید با انتخاب هر تماس، فایل صوتی آن را پخش کنیدف به اشتراک بگذارید، بخش یا بخش‌هایی از آن را برش دهید، یادداشت برداری کنید و یا حتی آن را کاملا حذف کنید.
برنامه Cube ACR
در این بخش از معرفی بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه اندروید به برنامه Cube ACR می‌پردازیم. این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید خصوصا برای گوشی‌های سامسونگ و شیائومی شناخته می‌شود که در گوگل پلی هم در دسترس است.
بعد از دانلود و نصب این برنامه می‌توانید فرایند ضبط دوطرفه مکالمات را با بالاترین وضوح و کیفیت آغاز کنید. این برنامه امکانات کاملا رایگانی دارد و برای ذخیره فایل‌ها نیز کافی است بعد از نصب برنامه، وارد بخش Services آن شوید و بعد از آن، Cube ACR App Connector را انتخاب کنید تا کانکتور این اپلیکیشن ضبط صدا مکالمه در اندروید برای گوشی فعال شود.
برنامه Call Recorder – Talker ACR
برنامه Call Recorder – Talker ACR یکی از بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید محسوب می‌شود که فارغ از ضبط تماس‌های تلفنی از سیمکارت، برای ضبط تماس‌های اینترنتی صوتی مانند تماس‌های واتساپی هم کاربرد دارد. این برنامه رایگان را می‌توانید به سادگی از گوگل پلی دانلود کنید.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی