کد خبر: ۴۰۱۵۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

سامسونگ از گلکسی M15 5G با پشتیبانی از 4 آپدیت بزرگ اندروید پرده برداشت

سامسونگ جدیدترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود، یعنی گلکسی M15 5G را معرفی کرد. این دستگاه در بازارهای منتخب ازجمله در خاورمیانه عرضه خواهد شد. این گوشی از باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ادامه با این گوشی آشنا می‌شویم.

به گزارش «نبض فناوری»، گیزموچاینا اعلام کرد، درحالی‌که فعلاً قیمت رسمی این دستگاه نامشخص است، کره‌ای‌ها تمام مشخصات گلکسی M15 5G را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده‌اند.

Galaxy M15 5G صفحه‌نمایش 6.5 اینچی سوپرامولد با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد. این نمایشگر حداکثر دارای 800 نیت روشنایی است که وضوح مناسبی در فضای باز ارائه می‌دهد.

این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی سری M دارد. گلکسی M15 5G دارای دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی و لبه‌های کمی گرد است؛ بنابراین به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد. این گوشی اقتصادی در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و خاکستری موجود است.

مشخصات فنی گلکسی M15 5G

در مورد تراشه، سامسونگ نام مشخصی ارائه نکرده اما به استفاده از یک تراشه هشت‌هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی اشاره کرده است. این مشخصات با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 6100 پلاس مطابقت دارد. این پردازنده با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. فضای ذخیره‌سازی این دستگاه از طریق کارت MicroSD تا 1 ترابایت قابل ارتقاست.

گلکسی M15 5G با جدیدترین سیستم‌عامل اندروید، یعنی نسخه 14 عرضه می‌شود. سامسونگ همچنین قول انتشار چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و پنج سال آپدیت امنیتی را داده است.

سامسونگ از گلکسی M15 5G با پشتیبانی از 4 آپدیت بزرگ اندروید پرده برداشت

این گوشی از یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با شارژ سریع 25 واتی نیز سازگار است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسکنر اثرانگشت نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی میان‌رده است.

درزمینه عکاسی و فیلم‌برداری، Galaxy M15 5G از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. این مجموعه با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز وظیفه تماس‌های ویدیویی را بر عهده دارد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی