کد خبر: ۴۰۱۵۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶

ساعت هوشمند Itel Icon 2 در هند عرضه می‎شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Itel Icon 2 به‌زودی وارد بازار هند خواهد شد.

ساعت هوشمند Itel Icon 2 در هند عرضه می‎شود

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Itel قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید به نام Itel Icon 2 وارد بازار هند کند، این محصول جایگزین ساعت هوشمند Itel Icon است که در اکتبر ۲۰۲۳ عرضه شد؛ ساعت هوشمند جدید دارای نمایشگر بزرگ‌تر، بندهای مشکی و یک تاج کاربردی در کنار آن است.

ساعت هوشمند Itel Icon دارای نمایشگر ۱.۳۸ اینچی IPS LCD، قابلیت تماس بلوتوثی و عمر باتری ۱۲ روزه در حالت آماده به کار است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسل بعدی آن از تماس بلوتوثی با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری مشابه پشتیبانی کند؛ علاوه بر این، ساعت هوشمند Itel Icon با بلوتوث ۵.۳، بیش از ۱۰۰ واچ فیس، باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و ردیاب‌های مختلف مرتبط با سلامتی و تناسب اندام عرضه شد.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه ساعت هوشمند Itel Icon می‌توان به کنترل موسیقی و دوربین و دستیار صوتی یکپارچه اشاره کرد، این محصول گواهی IP68 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است؛ متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی در مورد ساعت هوشمند Itel Icon 2 منتشر نشده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
وبگردی