کد خبر: ۴۰۱۸۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲

معرفی جدیدترین پاور بانک ‌های انکر ۲۰۲۴

برای خرید پاور بانک انکر و بهترین گزینه از میان آنها باید چند نکته را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین نکات، ظرفیت پاور بانک است. علاوه بر این با توجه به میزان هزینه‌ای که قصد دارید برای خرید پاور بانک انکر پرداخت کنید نیز باید انتخاب خود را به درستی انجام دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا به شما کمک کنیم در خرید بهترین و جدیدترین پاور بانک انکر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید جدیدترین پاور بانک انکر به شما کمک می‌کند تا بتوانید از دستگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل، تبلت و تجهیزات دیگر خود بهره ببرید. انکر که در چند سال اخیر توانسته است به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان شارژرهای همراه محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و عملکرد عالی روانه بازار کند، اخیرا نیز چندین مدل از پاور بانک‌های خود را در ظرفیت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار داده است.

جدیدترین پاور بانک انکر

معرفی جدیدترین پاور بانک ‌های انکر ۲۰۲۴

برای خرید پاور بانک انکر و بهترین گزینه از میان آنها باید چند نکته را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین نکات، ظرفیت پاور بانک است. علاوه بر این با توجه به میزان هزینه‌ای که قصد دارید برای خرید پاور بانک انکر پرداخت کنید نیز باید انتخاب خود را به درستی انجام دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا به شما کمک کنیم در خرید بهترین و جدیدترین پاور بانک انکر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چند نکته برای خرید بهترین و جدیدترین پاور بانک انکر

برای خرید بهترین و بهترین پاور بانک انکر سعی کنید چند نکته را در نظر بگیرید. میزان ظرفیت پاور بانک یکی از مهمترین نکات در خرید این دستگاه است. پاور بانک انکر 30000، پاور بانک انکر 20000 و مدل های دیگر در دسترس قرار گرفته اند. سرعت شارژ، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و بهره‌مندی از پورت های متنوع را می‌توان سایر فاکتورهایی دانست که در خرید بهترین و جدیدترین پاور بانک‌های انکر موثر هستند.

لیست جدیدترین پاور بانک های انکر در بازار

اگر قصد خرید جدیدترین پاور بانک انکر را دارید و به دنبال بررسی لیست بهترین پاور بانک‌های این برند در ظرفیت‌های مختلف هستید، گزینه‌های زیر را می‌توانید در نظر داشته باشید.

پاور بانک انکر مدل A13777H11 ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت

اگر قصد خرید بهترین پاور بانک انکر را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ای با ظرفیت فوق العاده هستید، توصیه ما به شما بررسی مدل A13777H11 است. یک پاور بانک با ظرفیت فوق العاده 40000 میلی آمپر ساعت که برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلف می‌تواند قدرت خود را به خوبی نمایان کند.

نوع طراحی و ساخت این پاور بانک از برند انکر به گونه‌ای صورت گرفته است که کاربر می‌تواند ۴ دستگاه را به صورت همزمان با استفاده از آن شارژ نماید.

این پاور بانک انکر دارای دو خروجی USB-A و دو خروجی USB-C است. با توجه به اینکه پاور بانک انکر مدل A13777H11 دارای توان 30 وات است، کاربر می‌تواند برای شارژ کردن دستگاه‌های خود از سرعت و قدرت به مراتب بیشتری بهره ببرد.

یک پاور بانک با جدیدترین فناوری‌ها که امنیت دستگاه‌های شما را هنگام شارژ کردن تضمین می‌کند. از جمله ویژگی‌های بارز پاور بانک مدل A13777H11 به عنوان یکی از بهترین پاور بانک‌های انکر می‌توان به بهره‌مندی از فناوری شارژ ایمن با سیستم MultiProtect اشاره نمود.

استفاده از این فناوری بر روی این پاور بانک سبب شده است که کاربر از یک روش امن و پیشرفته برای شارژ کردن دستگاه‌های خود بهره‌مند شود. با استفاده از پاور بانک‌ انکر مدل A13777H11 به راحتی می‌توانید گوشی‌های هوشمند تا لپ‌تاپ‌های کوچک خود را شارژ نمایید. در خصوص این پاور بانک بد نیست بدانید که با توجه به ظرفیت بالا می‌تواند گوشی آیفون ۱۳ را تا ۷ مرتبه شارژ کند.

بهترین پاور بانک انکر

پاور بانک انکر مدل A13777H11 ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک انکر 20000 میلی آمپر ساعت مدل A1287H12

اگر قصد خرید جدیدترین پاور بانک انکر را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ای با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت هستید، توصیه ما به شما بررسی مدل A1287H12 است. یک پاور بانک با کیفیت ساخت بالا و وزن ۳۴۶ گرمی که کاربر به راحتی می‌تواند آن را حمل کند.

از جمله ویژگی‌های بارز این پاور بانک می‌توان به طراحی زیبا و استفاده از روکش پارچه‌ای بر روی آن اشاره نمود. چهار چراغ LED بر روی بدنه این پاور بانک قرار گرفته‌اند که می‌توانند مقدار شارژ باقیمانده درون آن را به شما نمایان کنند. از جمله ویژگی‌های پاور بانک انکر مدل A1287H12 می‌توان به بهره‌مندی از درگاه‌های شارژ USB و USB-C اشاره نمود.

با توجه به این قابلیت‌ها، کاربر قادر است که به صورت تکی و یا به صورت همزمان از هر دو درگاه جهت شارژ کردن دستگاه‌های خود استفاده نماید. فراموش نکنید که برای شارژ کردن پاور بانک یک ورودی Type C بر روی آن قرار گرفته است.

از جمله تکنولوژی‌هایی که بر روی این دستگاه قرار دارد، می‌توان به فناوری شارژ سریع PD و همچنین تکنولوژی تشخیص هوشمند IQ اشاره نمود. پاور بانک انکر مدل A1287H12 امکان شارژ با بیشینه توان ۲۰ وات را دارد.

پاور بانک انکر مدل A1248H11 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

اگر قصد خرید ارزان‌ترین پاور بانک انکر را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ای با کیفیت مناسب هستید، توصیه ما به شما بررسی پاور بانک انکر مدل A1248H11 است. یک پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت که می‌تواند دستگاه‌های شما را با بیشینه توان ۲۰ وات شارژ کند.

از جمله ویژگی‌های پاور بانک انکر مدل A1248H11 می‌توان به طراحی مناسب و وزن سبک آن اشاره کرد. این پاور بانک تنها ۲۲۶ گرم وزن دارد. با وجود اینکه پاور بانک انکر مدل A1248H11 یکی از ارزان‌ترین پاور بانک‌های موجود در بازار به شمار می‌رود ولی طراح تلاش کرده که از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی بر روی آن استفاده نماید.

به عنوان مثال پشتیبانی از فناوری MultiProtect نشان می‌دهد که دستگاه‌های شما به صورت کاملا ایمن با استفاده از این پاور بانک شارژ می‌شوند. امکان شارژ کردن تمام گوشی‌های موبایل هوشمند با استفاده از این پاور بانک وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه محصول ارائه شده توسط انکر، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. این پاور بانک انکر دارای خروجی‌های USB-A و USB بوده و به واسطه پشتیبانی از فناوری PowerIQ می‌تواند برای کاربران انتخابی عالی به شمار رود.

پاور بانک انکر مدل Power Core 537 ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت

اگر قصد خرید جدیدترین پاور بانک انکر را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ای با امکانات فوق العاده هستید، توصیه ما به شما بررسی مدل Power Core 537 است.

این محصول که می‌تواند بهترین پاور بانک انکر فست شارژ معرفی شود، به واسطه بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز و سرعت شارژ بالا برای هر کاربری جذابیت‌های زیادی دارد. از جمله ویژگی‌های پاور بانک انکر مدل Power Core 537 می‌توان به امتحان شارژ شدن کامل دستگاه در تنها ۳.۵ ساعت اشاره نمود.

دو خروجی USB-C بر روی این پاور بانک قرار گرفته‌اند که با حداکثر توان ۶۵ وات در کمترین مدت زمان می‌توانند دستگاه‌های شما را شارژ کنند. علاوه بر این خروجی USB-A نیز بر روی این پاور بانک قرار گرفته است به واسطه طراحی منحصر به فرد و امکانات فوق العاده این پاور بانک می‌توانید لپ تاپ‌هایی که از توان حداکثری ۶۵ وات پشتیبانی می‌کنند را نیز شارژ نمایید.

بهره‌مندی از سیستم هوشمند کنترل دما و همچنین فناوری شارژ ایمن را می‌توان از جمله ویژگی‌های پاور بانک انکر مدل Power Core 537 نام برد.

بهترین پاور بانک انکر

پاور بانک انکر مدل Power Core 537 ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت

خرید پاور بانک‌های انکر با بهترین قیمت

فروش جدیدترین پاور بانک انکر در فروشگاه اینترنتی میامارکت شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید جهت خرید بهترین پاور بانک‌های ارائه شده توسط این برند به راحتی اقدام نمایید. ما با فروش اینترنتی بهترین پاور بانک‌های انکر، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که در هر نقطه‌ای از کشور تقاضای خود را برای خرید محصولات این برند ارائه دهید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی