کد خبر: ۴۰۱۸۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۳

گوشی Meizu 21 Pro از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی Meizu 21 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و نمایشگر LTPO در چین عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Meizu گوشی هوشمند پرچمدار جدیدی در چین عرضه کرده است که Meizu 21 Pro نام دارد، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، همچنین یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ گوشی یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Meizu 21 Pro تعبیه شده است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو می‎‌شود، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است؛ گوشی جدید یادشده به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Meizu 21 Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۸۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی بهره می‌برد؛ این گوشی دارای دو بلندگوی استریو، بلوتوث 5.4، NFC، وای‌فای و غیره است و در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و آبی ارائه می‎‌شود.

قیمت گوشی Meizu 21 Pro با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۶۹۵.۳۶ دلار ارزیابی شده است، در حالی که نسخه دیگر این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۷۵۱ دلار عرضه می‌‎شود، همچنین نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۸۲۰.۵۵ دلار وارد بازار می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی