کد خبر: ۴۰۱۹۴
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

کاویار از آیفون 15 پرو 8000 دلاری با طراحی ویژن پرو رونمایی کرد

قیمت نسخه با الهام از ویژن پرو آیفون 15 پرو از 8060 دلار شروع می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، برند لوکس Caviar از نسخه جدید و محدودی برای آیفون 15 پرو رونمایی کرده که برای ساخت آن از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو الهام گرفته شده است.

نسخه سفارشی آیفون 15 پرو با الهام از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، دارای منحنی‌های براق، رگه‌های دایره‌ای و برجستگی‌های نارنجی رنگ است که برداشت کاملاً جدید و متفاوتی از گوشی پرچمدار کوپرتینویی‌ها را به‌همراه دارد.

قیمت نسخه ویژه آیفون 15 پرو

کاویار از آیفون 15 پرو 8000 دلاری با طراحی ویژن پرو رونمایی کردقیمت نسخه با الهام از ویژن پرو آیفون 15 پرو از 8060 دلار شروع می‌شود.

مانند سایر محصولاتی که توسط Caviar معرفی می‌شود، این دستگاه نیز برچسب قیمت گرانی را به‌همراه دارد. قیمت نسخه با الهام از ویژن پرو آیفون 15 پرو از 8060 دلار شروع می‌شود و نسخه 1 ترابایتی آن نیز با حداقل قیمت 9560 دلار فروخته می‌شود. Caviar همچنین برای آیفون‌های موجود، سرویس اصلاحی خود را با قیمت 5910 دلار ارائه می‌کند، اما فقط 99 مورد ساخته خواهد شد.

کاویار بیشتر با ساخت نسخه‌های سفارشی و اصلاح‌شده و البته گران قیمت محصولات دیجیتالی مختلف شناخته می‌شود و در طول چند وقت گذشته از نسخه‌های سفارشی دستگاه‌های زیاد دیگری رونمایی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به یک گلکسی S24 اولترا با ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای 24 عیار اشاره کرد. همچنین همزمان با ولنتاین، این شرکت از نسخه سفارشی ایرتگ اپل با قیمت 590 دلار رونمایی کرده بود.

منبع/ دیجیاتو

برچسب ها: آیفون اپل قاب گوشی
ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی