کد خبر: ۴۰۲۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

قیمت ایکس‌باکس سری اس اعلام شد

امروز با تایید رسمی حساب کاربری توییتر ایکس‌باکس، قیمت سری اس ایکس‌باکس که در ماه نوامبر به بازار می‌آید، 300 دلار اعلام شد.

به گزارش نبض فناوری چندی پس از تایید تصاویر و قیمت این دستگاه، تریلری از این دستگاه که شامل  ویژگی‌های سخت‌افزاری سری اس مثل پشتیبانی از ری تریسینگ است، منتشر شد. تصویر منتشر شده کنسول سفید رنگی را نشان می‌دهد که تا حدودی با ایکس باکس سری اس شباهت دارد است. در این تصویر قیمت کنسول ایکس باکس سری اس  ۲۹۹ دلار مشخص شده است که از دیگر کنسول‌ها قیمت کمتری دارد.

ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1440p با نرخ فریم قابل ارتقا تا ۱۲۰ فریم برثانیه و از نظر ظاهری، ۶۰ درصد کوچک‌تر از ایکس ‌باکس سری ایکس است. این دستگاه تمام دیجیتال است. همچنین این دستگاه ویژگی‌های دیگری چون پشتیبانی از رهگیری پرتو دایرکت ایکس ری تریسینگ، پشتیبانی از سایه زنی با نرخ متغیر VRS و پشتیبانی از بازیابی تصویر پویا VRR دارد. این در حالی است که طبق گزارش‌ها قیمت ایکس باکس سری ایکس به عنوان کنسول نسل بعدی مایکروسافت ۵۰۰ دلار است.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد که گیمرهای و علاقمندان به بازی را که توان خرید ایکس‌باکس ایکس را ندارند را هم در فضای گیم نگه دارد.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی