کد خبر: ۴۰۲۴۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۱

لپ‌تاپ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14 2024 Core Edition به یک فن و لوله حرارتی دوگانه مجهز شده است، بنابراین هنگام استفاده داغ نمی‌شود؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰ وات ساعتی تامین می‏‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، لپ‌تاپ جدید لنوو که ThinkBook 14 2024 Core Edition نام دارد، دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 2.8K، میزان روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصد است، صد درصد طیف رنگی sRGB را نیز پوشش می‌دهد؛ این لپ‌تاپ به تراشه ۱۴ هسته‌ای Intel Core Ultra 5 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14 2024 Core Edition به یک فن و لوله حرارتی دوگانه مجهز شده است، بنابراین هنگام استفاده داغ نمی‌شود؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰ وات ساعتی تامین می‏‌شود، ادعا می‌شود که این باتری را می‌توان با ۳۰ دقیقه شارژ در حالت خاموش تا ۵۰ درصد شارژ کرد.

پورت‌های مورد استفاده در لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14 2024 Core Edition شامل یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB-C 3.2 Gen 2، دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت RJ45، یک اسلات کارت SD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی