کد خبر: ۴۰۲۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

مروری بر سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی نخست سال جاری

همراه اول 53 درصد، ایرانسل 44 درصد و رایتل 3 درصد


گزارش فصل نامه آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که پایان هر فصل منتشر می‌شود حاکی از سهم 53 درصدی همراه اول در برابر سهم 44 درصدی ایرانسل و سهم 3 درصدی رایتل است. گفتنی است این گزارش سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی نخست سال جاری را نشان می‌دهد.






به گزارش نبض فناوری  در گزارش سه ماهه‌ی نخست سال جاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اطلاعاتی درباره تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه داده شده است.




بر اساس این گزارش، تا پایان فصل نخست سال جاری، تعداد خطوط واگذار شده‌ی همراه اول 92 میلیون و 462 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 65 میلیون و 47 هزار، تعداد خطوط واگذار شده‌ی ایرانسل 86 میلیون و 325 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 51 میلیون و 727 هزار و تعداد خطوط واگذار شده‌ی رایتل 8 میلیون و 280 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 4 میلیون و 317 هزار است. این در حالی است که در پایان آخرین فصل سال 1398، تعداد مشترکان فعال همراه اول 62 میلیون و 723 هزار، مشترکان فعال ایرانسل 51 میلیون و 284 هزار و مشترکان فعال رایتل 4 میلیون و دو هزار مشترک بوده است.


ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی