کد خبر: ۴۰۳۰۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰

سری گلکسی S23 تمامی ویژگی‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 را دریافت می‌کند

گلکسی S23 FE احتمالا تنها مدل خانواده گلکسی S23 است که قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را به‌طور کامل دریافت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» بر اساس گزارش‌ها پرچمداران سال گذشته سامسونگ شامل تمامی مدل‌های سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 کلیه قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی در جدیدترین پرچمداران سری گلکسی S24 را دریافت خواهند کرد.

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe در گزارش اخیر خود به همین موضوع اشاره نموده است. وی با انتشار یک تصویر اسکرین‌شات از منو گوشی گلکسی زد فولد 5 فهرستی از کلیه قابلیت‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی را به معرض نمایش گذاشت. این فهرست در سری گلکسی S24 نیز به‌طور کامل تکرار می‌شود.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرد که کلیه قابلیت‌های Galaxy AI احتمالا در مدل‌های نسل قبلی کمپانی قابل دسترس نخواهند بود. بر این اساس سایر پرچمداران سال گذشته سامسونگ شامل گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا‌ نیز تمامی عملکردهای Galaxy AI را دریافت خواهند کرد.

در این میان گلکسی S23 FE احتمالا تنها مدل از خانواده گلکسی S23 است که قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی گلکسی را به‌طور کامل دریافت نخواهد کرد. به‌روزرسانی One UI 6.1 برای پرچمداران سال گذشته سامسونگ بایستی تا پیش از پایان ماه جاری منتشر شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe در گذشته نیز پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، الگوی ناچدار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. این افشاگر اطلاعات انحصاری خود درباره محصولات جدید سامسونگ را از طریق منابع نزدیک به واحد تحقیق و توسعه کمپانی دریافت می‌کند.

۱

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی