کد خبر: ۴۰۳۹۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۴

با ترفند‌ها جذاب اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

امروزه افراد زیادی می‌خواهند به هر روشی که شده، جدیدترین ترفند‌های اینستاگرام رو بر روی اکانت خود پیاده سازی کنند تا از این طریق بتوانند درآمد‌های میلیونی و رویا‌های دست نیافتنی را به حقیقت تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه کمتر کسی هست که اینستاگرام را نشناسد. همه با این شبکه اجتماعی و محبوبیت بسیار زیاد آن در کل دنیا، آشنا هستند. برخی از این اپ، برای گشت و گذار در دنیای مجازی، استفاده می‌کنند و برخی نیز آن را برگ برنده‌ای برای بازاریابی کسب و کار خود می‌دانند و از آن، به بهترین شکل ممکن، استفاده می‌کنند. برخی دیگر بازاریابی محتوا یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند که اکانت اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می‌کنند یا اصلاً عده‌ای کاربر عادی هستند که برای ارتباط با دوستان خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. مهم نیست که شما در کدام دسته از کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرید مهم این است که با یادگیری ترفند‌های اینستاگرام و نکاتی که کمتر کسی از آن‌ها اطلاع دارد می‌توانید از این اپلیکیشن به بهترین شکل استفاده کنید.
قبل از شروع یادگیری آموزش ترفند‌های اینستاگرام، بهتر است که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آن، بروز رسانی کنید و همین طور برای استفاده و تست این ترفندها، بهتر است که اینستاگرام خود را به زبان انگلیسی تغییر زبان دهید.
قابلیت instagram notifications (اطلاع از انتشار انواع پست ها)
یکی از مسئله‌هایی که ما با پست‌های جدید اینستاگرام داریم، این هست که دیر متوجه پست جدید صفحات مورد علاقمون می‌شویم. شما با فعالسازی، گزینه اطلاع رسانی پست و استوری در پیج مورد علاقه تان، زمانی که این پیج ها، پست یا استوری جدیدی را در اینستاگرام، بارگزاری کنند، در قسمت اعلان‌های تلفن همراه شما، همانند یک پیامک، به شما اطلاع رسانی می‌شود. این یکی از ترفند‌های اینستاگرام برای اطلاع پیدا کردن دقیق از زمان انتشار پست پیج‌های مورد علاقه شماست.
برای فعالسازی این بخش، کافیه روی زنگوله گوشه پیج اینستاگرامی مدنظرتان کلیک کنید.
بعد از کلیک با ۵ گزینه روبرو می‌شوید:
۱.     Posts: برای اعلام زمان انتشار پست جدید
۲.     Stories: برای اعلام زمان انتشار استوری جدید
۳.     Videos: برای اعلام زمان انتشار ویدیو جدید
۴.     Reels: برای اعلام زمان انتشار ریلز جدید
۵.     Goes live: برای اعلام زمان لایو 
نکته مهم: این notifications یا سیستم اطلاع رسانی در اعلان‌ها در صورتی که برای این اپلیکیشن، فعال باشد، می‌توانید این اعلان‌ها را دریافت کنید. برای اینکار کافیه است دربخش تنظیمات موبایلتان و قسمت اعلان برنامه ها، و سیستم اعلان اپلیکیشن اینستاگرام را فعال کنید. البته که این سیستم برای بعضی از اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام، به صورت پیش فرض، فعال است.
همه عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را ببینید
آیا تابه‌حال شده بخواهید تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است به صفحه‌ی شخصی خودتان بروید و سپس روی Options کلیک کنید. این گزینه در آیپد و آیفون با عکس چرخ‌دنده و در گوشی‌های اندروید با علامت ۳ نقطه عمودی مشخص شده است. پس از وارد شدن به این بخش روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک کنید.
یکی دیگر از ترفند‌های اینستاگرام که قطعا برای هر کسی، جذاب، کاربردی و جالب است، استفاده از کارکتر‌های خاص در بیو پروفایل می‌باشد. همان طور که در بخش قبلی آموزش ترفند‌های اینستاگرام گفتیم، شما نه تنها می‌توانید، فونت bio رو تغییر بدین، بلکه قابلیت اضافه کردن کارکتر‌های خاص همانند شکلک‌های مختلف، در بیو پروفایلتون رو دارید. ممکن است برخی کارکتر‌هایی که نیاز دارید رو در صفحه کلید هوشمند موبایل و لپ تاپ خود پیدا نکنید.
مجموعه‌ای از عکس‌های ذخیره شده بسازید
یکی از جالب‌ترین ترفند‌های اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. اینستاگرام علاوه بر نمایش عکس‌های لایک شده به‌صورت یکجا، امکان دیگری هم دارد. امکانی که به شما اجازه می‌دهد یکسری از عکس‌ها را ذخیره کرده و با آن‌ها یک مجموعه بسازید. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشه‌ی سمت راست منوی بالای عکس‌هایتان قرار دارد کلیک کنید.
تاریخچه جستجوی خود را پاک کنید
خب، این یکی از ترفند‌های اینستاگرام مخصوص کسانی است که دوست ندارند هیچ ردی از خود به جای بگذارند. خوشبختانه اینستاگرام هم این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است. برای این کار به قسمت Options (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید) در صفحه‌ی پروفایل خود بروید. در منویی که برای‌تان باز می‌شود روی گزینه Clear Search History کلیک کنید و سپس Yes, I’m sure را انتخاب کنید.
ترتیب فیلتر عکس‌ها را عوض کنید و آن‌هایی که دوست ندارید را مخفی کنید
این ترفند اینستاگرام مخصوص افرادی است که به اصطلاح اینستاگرام باز هستند! اگر از اینستاگرام زیاد استفاده می‌کنید، پس احتمالاً چند فیلتر عکس محبوب هستند که بیشتر اوقات از آن‌ها استفاده می‌کنید. بنابراین، برای اینکه ویرایش تصاویر را آسان‌تر انجام دهید می‌توانید ترتیب فیلتر‌های اینستاگرام را عوض کنید و فیلتر‌هایی که دوست ندارید را مخفی کنید.
از اینستاگرام به‌عنوان نرم‌افزار ویرایش عکس استفاده کنید
اگر از فیلتر‌های اینستاگرام و ابزار‌های ویرایش آن خوشتان می‌آید می‌توانید بدون اینکه عکس‌های خود را در اینستاگرام منتشر کنید از این امکانات استفاده کنید. برای انجام این کار تنها کافی است زمانی تصویر خود را منتشر کنید که گوشی‌تان را روی وضعیت در حال پرواز گذاشته باشید یا اینترنت آن را قطع کرده باشید. فراموش نکنید که قبل از انجام این کار باید گزینه Save Original Photo را در قسمت Settings فعال کرده باشید.
عکس‌های یک منطقه خاص را مشاهده کنید
یکی از ترفند‌های جالبی که می‌توانید در اینستاگرام انجام دهید این است که عکس‌ها و ویدئو‌های یک منطقه‌ی خاص را مشاهده کنید یا عکس‌هایی را ببینید که در نزدیکی محل اقامت شما گرفته شده‌اند. برای مثال زمانی که قصد سفر کردن به شهر یا کشور دیگری را دارید می‌توانید با مشاهده‌ی عکس‌هایی که از آن منطقه گرفته شده اطلاعات خوبی در مورد اماکن دیدنی، هتل‌ها و رستوران‌های آن محل به دست آورید. برای این کار مراحل گفته شده در ادامه را انجام دهید:
جستجوی یک مکان مشخص
روی علامت ذره‌بین که در پایین صفحه واقع شده است کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی جستجو شوید. زمانی که روی قسمت مربوط به جستجو در بالا صفحه کلیک کنید ۴ تب برای شما نشان داده می‌شود. روی تب Places کلیک کنید و سپس نام محل مورد نظر خود را وارد کنید.
ترافیک سایت خود را افزایش دهید
این یکی از ترفند‌های اینستاگرام به وضعیت سئوی سایت شما کمک می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افرادی که قصد بازاریابی از طریق اینستاگرام را دارند، این است که تنها در یک قسمت از این اپلیکیشن می‌توان از URL‌های قابل کلیک شدن استفاده کرد.
اگر آدرس وب‌سایت خود را در قسمتی به جز قسمت Bio وارد کنید، لینک آن به صورت یک متن معمولی نشان داده می‌شود و کاربران برای اینکه وارد آن وب‌سایت شوند باید آدرس آن را کپی کرده و سپس آن را در مرورگر خود Paste کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توان از یک لینک خاص استفاده کرد این است که در قسمت کپشن یا توضیحات عکس از کاربران بخواهید که وارد صفحه پروفایلتان شوند و روی لینک موجود در Bio کلیک کنند.
چند حساب را همزمان مدیریت کنید
آیا بیش از یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید؟ بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند یک حساب کاربری برای عکس‌های شخصی و یک حساب کاربری برای کسب‌و‌کارشان دارند. همان‌طور که می‌دانید لاگین کردن بین حساب‌ها و هر دفعه وارد کردن نام کاربری و پسورد کمی سخت است، اما اینستاگرام با امکان اضافه کردن حساب کاربری این مشکل را نیز حل کرده است.
برای انجام این کار وارد صفحه‌ی پروفایل خود شوید و وارد Options (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید) شوید. سپس به پایین صفحه بروید و روی Add Account کلیک کنید. در این مرحله باید نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. از این به بعد برای وارد شدن به یک حساب کاربری دیگر فقط کافی است روی عکسی که در سمت چپ گوشه‌ی پایین صفحه اضافه شده کلیک کنید و حساب کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی