کد خبر: ۴۰۴۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۲

کسب و کارخود را از طریق واتس اپ بیزینس معرفی کنید

App برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا مشتریان با کمک آن بتوانند با صاحبان کسب و کار پیام رسانی کنند. با این برنامه، تا زمانی که تجارت شما از سیاست تجاری و سیاست تجاری خود واتس اپ پیروی کند، هیچ محدودیتی در ارسال پیام وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یکی از پیام‌رسان‌هایی که امروزه بیشتر کاربردی و شناخته شده است واتس اپ بیزینس است ما در این گزارش بنا داریم که شما‌ها را با کاربردی در حوزه کسب و کار‌ها بیشتر آشنا کنیم.
اپلیکیشن واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار و محبوب رایگان است که برای تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید، ios و همچنین سیستم عامل ویندوز دسکتاپ ارائه شده است. این برنامه به دلیل امکانات گسترده، سهولت در استفاده و امنیت رمزنگاری پیشرفته در سراسر جهان مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و به عنوان پرکاربرد‌ترین سرویس پیام‌رسان در سال‌های اخیر شناخته شده است. بدیهی است که کسب‌و‌کار‌ها برای دستیابی به این مخاطبان عظیم، تمام تلاش خود را می‌کنند. واتساپ بیزینس یک برنامه رایگان و مناسب برای کسب‌و‌کار‌ها است و شرکت‌های نوآور راه‌های موثری برای دستیابی به مشتریان در این برنامه کشف کرده‌اند.
واتس اپ قصد دارد که تجربه‌ای با کیفیت برای کاربران خود فراهم کند. برای اطمینان از ایمنی برنامه و عاری از اسپم بودن آن، کسب و کار‌ها باید از خط مشی تجاری واتس اپ بیزینس پیروی کنند و همین سبب می‌شود که از داده‌های کاربران محافظت انجام شده و تجارت هرگونه محصول و خدمات غیر قانونی هم ممنوع اعلام شود.
زمان آن رسیده است که حساب تجاری واتس اپ خود را انتخاب کنید. اگر با تمامی قوانین واتس اپ بیزینس جلو بروید، این شانس برای شما وجود خواهد داشت که از به بهترین خدمات واتس اپ دسترسی پیدا کرده و انواع خدمات این پلتفرم را برای کسب و کار خود فراهم کنید.
اپلیکیشن Business App به مشاغل کوچک کمک می‌کند که پیام‌های شخصی و کاری خود را جدا کنید. از آن‌جایی که این یک برنامه است، کسب و کار‌ها می‌توانند به‌راحتی به پیام‌های خود در حال حرکت پاسخ دهند. خارج از ساعات کاری، کسب و کار‌ها می‌توانند پیام‌های خوشامد گویی خودکار و پیام‌های دور از دسترس را هم تنظیم کنند.
برای ایجاد یک حساب کاربری از این نوع، برنامه را می‌توانید روی گوشی هوشمند دارای سیم کارت دانلود کنید. به‌خاطر داشته باشید که برای واتس اپ بیزینس به یک سیم کارت یا شماره جداگانه نیاز دارید. شما نمی‌توانید از همان سیم کارتی که برای حساب شخصی واتس اپ خود استفاده می‌کنید، برای این منظور بهره ببرید.
WhatsApp API برای شرکت‌های متوسط تا بزرگی ساخته شده است که به دنبال استفاده از پلتفرمی با چندین کاربر برای خدمات مشتری و فروش خود هستند. درخواست برای ایجاد یک حساب API می‌تواند فرایندی پیچیده باشد و مشاغل هم نمی‌توانند مستقیما از واتس اپ معمولی برای این حساب درخواست دهند.
در عوض، مشاغل ابتدا باید برای یک حساب API با ارائه دهندگان راه حل‌های تجاری (BSP) که به‌عنوان شرکای واتس اپ نیز شناخته می‌شوند، درخواست دهند. در اصل، آن‌ها واسطه‌هایی هستند که به شما امکان دسترسی به WhatsApp API را می‌دهند. پس از تایید، API به یک WhatsApp CRM مانند answer.io متصل می‌شود تا پیام‌رسانی شروع شود.

طرح Business App برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا مشتریان با کمک آن بتوانند با صاحبان کسب و کار پیام رسانی کنند. با این برنامه، تا زمانی که تجارت شما از سیاست تجاری و سیاست تجاری خود واتس اپ پیروی کند، هیچ محدودیتی در ارسال پیام وجود نخواهد داشت.
کسب و کار‌ها همچنین مجاز به ارسال تعداد نامحدودی پیام رایگان در هر قالبی خواهند بود. هنگامی که صندوق ورودی شما مشغول باشد، ویژگی پاسخ سریع و پیام‌های خوش آمدگویی و Away Messages هم برای مدیریت چت‌های شما وجود خواهد داشت.
یکی دیگر از قابلیت‌های انعطاف پذیر این برنامه، آن است که در صورت داشتن شماره مخاطبین، می‌توانید اولین پیام را ارسال کنید. با این حال، کسب و کار‌ها مسئول عدم ارسال اسپم به مشتریان خود هستند تا حساب‌هایشان مسدود یا گزارش نشود.
واتساب تجاری قابلیت‌های مهم و مناسبی را برای مدیریت محصولات و خدمات کسب‌وکار‌ها ارائه کرده است. برای مثال کسب‌و‌کار‌ها معمولا نیاز به ارسال یا دریافت پیام‌های مختلف در زمان‌های خاص دارند. از‌این‌رو نرم‌افزاری مانند واتساب بیزینس که هم قابلیت ارسال پیام‌های خودکار و زمان‌بندی شده را دارد و هم تعداد زیادی از کاربران و مشتریان از آن استفاده می‌کنند یک پیام‌رسان عالی برای کسب‌وکار‌ها خواهد بود.
برای اکثر برندها، whatsapp در درجه اول یک کانال خدمات مشتری است. برای افرادی که از آن به عنوان شکل اصلی ارتباطات دیجیتالی خود استفاده می‌کنند، این یک پلت‌فرم راحت و طبیعی است تا جهت رفع سؤالات یا نگرانی‌ها با مشاغل ارتباط برقرار کنند.
مصرف‌کنندگان هم در حال‌حاضر بیشتر از هر وسیله ارتباطی دیگری به کسب‌وکار‌ها پیام ارسال می‌کنند. این بستر سریع و آسان است و نیازی ندارد که مشتریان ساعت‌ها در حالت انتظار و سردرگمی باشند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی