کد خبر: ۴۰۴۲۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۰

گوشی Poco C61 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Poco C61 به تراشه مدیاتک Helio G36 SoC مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است.

به گزارش نبض فناوری، گوشی Poco C61 که به تازگی رونمایی شده است و جایگزین گوشی Poco C51 است که سال گذشته وارد بازار شد، دارای نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است، این گوشی به تراشه مدیاتک Helio G36 SoC مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Poco C61 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۰.۰۸ مگاپیکسلی می‏‌شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به حسگر اثر‬ انگشت در لبه کناری، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و کارت حافظه MicroSD اشاره کرد.

گزینه‌های اتصال گوشی Poco C61 شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۳ و GNSS می‎‌شود، این گوشی با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‏شود، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی از طریق پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Poco C61 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۹۰ دلار ارزیابی شده است، در حالی که نسخه دیگر با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد؛ گوشی یادشده با قیمت مشکی، آبی و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا 

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی