کد خبر: ۴۰۴۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 به پردازنده Intel Core Ultra 9 مجهز شده است و با 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و حداکثر دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت لنوو به صورت رسمی لپ‌تاپ ThinkBook X AI 2024 را در چین معرفی کرده است، تیزر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که این محصول دارای نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با وضوح 2.8K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۳:۲ است، این محصول به پردازنده Intel Core Ultra 9 مجهز شده است و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و حداکثر دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 به لطف طراحی آلیاژ منیزیم ضدزنگ، با وزن فقط یک کیلوگرم عرضه می‏‌شود، بدنه این محصول نیز فقط ۱۲.۹ میلی‌متر است، انرژی مورد نیاز این لپ‌تاپ با استفاده از یک بسته باتری ۷۴ وات ساعتی تأمین می‌‎شود که ۲۱ ساعت پخش مداوم ویدئو را ارائه می‌دهد؛ گزینه‌های اتصال محصول یادشده شامل سه رابط تاندربولت ۴ و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‏‌شود، همچنین دارای چهار اسپیکر Harmon Kardon است.

انتظار می‌رود که لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا شود و از بلوتوث ۵.۲، وب‌کم FHD با سنسور IR و WiFi 6E پشتیبانی کند؛ شرکت لنوو قصد دارد این لپ‌تاپ را به زودی وارد بازار چین کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی