کد خبر: ۴۰۴۸۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۸
به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد؛

نشست هم اندیشی فعالان روایت پیشرفت با حضور معاون رییس جمهوری

نشست هم اندیشی فعالان روایت پیشرفت با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در وزارت ارتباطات برگزار شد.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، نشست هم اندیشی فعالان روایت پیشرفت با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشاوران دستگاه های مختلف برگزار شد.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در این نشست با اشاره به جنگ شناختی که از آغاز خلقت وجود داشته است، گفت: خداوند از مسلمین می خواهد همین طور که در جنگ سخت مقاومت می کنند، در جهاد با زبان و اندیشه و تغییر نگرش نیز باید حضور داشته باشند.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر صلی الله علیه وآله، افزود: در روایت ها داریم که حضرت رسول اکرم خطاب به مسلمان فرمود که چه شده کسانی که از پیامبر شان با سلاح دفاع می کردند، حالا خاموش شدند و زبان های شان را به کار نمی گیرند.
خزعلی با تاکید بر اهمیت جنگ روایت ها در زمان حاضر گفت: یک جنبه جنگ روایت ها، جنبه های ایجابی، بیان، روایت اول و تبیین دستاوردهایی است که از انقلاب اسلامی در جای جای این کشور بدست آمده است.
معاون رییس جمهوری همچنین توجه به خط قرمزها و نگه داشتن چیزها و اصولی که برای ما مهم است را مورد تاکید قرار داد.
در این نشست رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، با اشاره به اینکه با روایت می توان حکمرانی کرد، گفت: روایت بسیار قدرتمند است و می توان با آن کنش جمعی ایجاد کرد.
وی افزود: تمام مشاغل و اصناف می توانند روایت های خود را داشته باشند مانند پزشکی که می توانستیم به عنوان قشر ایثارگر مخلص انقلاب اسلامی که بعد از تحصیل باید برای ارائه خدمت به مناطق دورافتاده مهاجرت کند ولی روایت امروز از پزشکی متفاوت است.
تقدیری تاکید کرد که در حوزه روایت ها ضعف جدی داریم و باید بیشتر کار کنیم.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وازرت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم روایت هایی را از ساخت و پرتاب ماهواره، پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها، توسعه ارتباطات در روستاها و پیام رسان های داخلی ارائه کرد و پاسخگوی سوالات حاضران در این جلسه بود.
وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه روایتگری انجام شده است، افزود: باید در فرم و محتوای روایت ها کار بیشتر و بهتری انجام شود.
خرامید تصریح کرد: باید بتوانیم روایت های بخش های مختلف را به زبان خود فعالان آن بخش ها روایت کنیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
بر اساس این گزارش، در این نشست که به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد مشاوران و فعالان روایت پیشرفت نظرات و پیشنهادات خود را نیز مطرح کردند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی