کد خبر: ۴۰۵۱۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۱

تلویزیون‌های سری S5 هواوی ، با تراشه قدرتمند و دوربین هوش مصنوعی راه‌اندازی شد

تلویزیون‌های سری S5 هواوی با یک تراشه قدرتمند به نام هانگهو، قابلیت پخش ابری 4K و دوربین هوش مصنوعی به بازار عرضه شده است، که آن را گزینه‌ای جذاب برای سرگرمی و استفاده خانوادگی می‌سازد.

به گزارش نبض فناوری، شرکت هواوی تلویزیون هوشمند جدید خود را با نام Huawei Smart Screen S5 را معرفی کرده است. تلویزیون‌های سری S5 هواوی با یک تراشه قدرتمند به نام هانگهو، قابلیت پخش ابری 4K و دوربین هوش مصنوعی به بازار عرضه شده است، که آن را گزینه‌ای جذاب برای سرگرمی و استفاده خانوادگی می‌سازد. تلویزیون‌های سری S5 هواوی در سه سایز ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌شود. تمام مدل‌ها دارای نمایشگر با وضوح 4K با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۸٪ و فرکانس تازه‌سازی 144Hz برای تصاویری روان، به ویژه در هنگام بازی هستند.

مشخصات تلویزیون‌های سری S5 هواوی

سری تلویزیون S5 دارای یک تراشه هواوی با نام هانگهو 868 AI است. این تراشه از معماری هسته‌ای دوگانه A73 و A53 استفاده می‌کند که به همراه ۳ گیگابایت حافظه RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه می‌شود.

این سری از عملکرد سریع‌تر و عملکرد روان‌تر (بدون هنگ) نسبت به تراشه‌های چهار هسته‌ای سنتی که در بسیاری از تلویزیون‌ها یافت می‌شود، برخوردار است. این سری بر روی سیستم عامل HarmonyOS 4.2 اجرا می‌شود و از Wi-Fi دو باند، USB 3.0 و رابط HDMI 2.1 (۴K 120Hz) پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون S5 به کاربران اجازه می‌دهد محتوا را از پلتفرم‌های محبوبی مانند Bilibili، Youku Video و Tencent Video با وضوح 4K پخش کنند، بدون اینکه نیاز به نصب یا باز کردن برنامه‌ها مستقیماً در تلویزیون داشته باشند. علاوه بر این، S5 از پخش یک لمسی از طریق NFC با گوشی‌های هواوی سازگار پشتیبانی می‌کند که محتوا را از گوشی به صفحه نمایش بزرگ منتقل می‌کند.

تلویزیون‌ها دارای دوربین هوش مصنوعی داخلی با دیافراگم بزرگ ۲.۰ هستند. همچنین این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند تا در هنگام تماس تصویری حتی اگر در حال حرکت هم باشید، پرتره را طوری تنظیم کند تا در مرکز فریم قرار گرفته باشد. این بخش از دوربین هوش مصنوعی شامل ویژگی‌هایی مانند یادآوری برای نگه داشتن نوع و فاصله مناسب برای کودکان در حالت کودک و همچنین سرگرمی‌های افزوده واقعیت افزوده (AR) برای ارائه تجربه سرگرم‌کننده و تعاملی، به خانواده‌ها خدمت می‌کند.

تلویزیون‌های S5 از یک سیستم صوتی با کیفیت بالا بهره می‌برند. مدل ۷۵ اینچی دارای چهار واحد بلندگو با فناوری بهبود صدا برای ارائه دیالوگ‌های واضح است، در حالی که مدل‌های ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ دو بلندگو دارند. همچنین، تلویزیون‌های S5 از صدای استریو فراگیر و کنترل تطبیقی حجم برای تجربه گوش دادن مداوم استفاده می‌کنند.

S5 دارای طراحی شیکی با بدنه فلزی یکپارچه و صفحه نمایش بدون حاشیه است. این تلویزیون دارای نرم‌افزار کنترل والدین پیش‌فرض و مجموعه‌ای از گزینه‌های سرگرمی، از جمله حالت بهبود بازی، عملکرد کارائوکه خانوادگی با کتابخانه موسیقی گسترده و ویژگی‌های تناسب اندام با فناوری تشخیص استخوان، پیش‌فرض است.

منبع/ ایمنا 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی