کد خبر: ۴۰۵۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۴

بهترین مارک خودکار برای دانشگاه و دبیرستان + 8 برند معروف

خرید خودکار معمولا چالش برانگیزه و پیدا کردن یک فروشگاه خوب برای خرید انواع خودکار با طیف رنگی کامل بسیار سخته . فروشگاه نولاین یکی از فروشگاه های بزرگ لوازم تحریر و خودکار هست که با ویژگی هایی همچون ضمانت اصالت کالا ، قیمت ارزان و ارسال سریع میتونه انتخابی خوبی برای خرید خودکار و انواع روان نویس باشه .

به گزارش نبض فناوری از نولاین : خودکار یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین وسیله تحصیلی هست که تاحالا حوضه لوازم تحریر به خودش دیده . این وسیله محبوب به دلیل اینکه بسیار راحت مورد استفاده قرار میگیره و دردسر های نوشتن مداد (مثل تراش کردن) رو نداره ، در بزرگسالان اولین انتخاب هست . البته دلایل دیگه هم برای استفاده از خودکار وجود داره مثل اینکه قیمت خودکار و در نتیجه مقدار استفاده از آن چندین برابر ارزان تر از مداد هست . اما یه سوال بزرگ هم پیش میاد اینکه بهترین برند خودکار برای استفاده چیه ؟ در طول 40 سال اخیر بیش از 100 برند مختلف مدل های گوناگون و متفاوتی رو از خودکار تولید و ارائه کردند که فقط چنتاشون به دلیل کیفیت بالا و قیمت خوب تونستن در این بازار مورد توجه قرار بگیرند . انتخاب خودکار خوب بسیار حائز اهمیته به دلیل اینکه اگر خودکاری با کیفیت و روان رو انتخاب کنید ، خیلی کمتر از نوشتن خسته میشید و حتی این موضوع رو دست خط تون نیز تاثیر میزاره . در این مطلب قصد معرفی 8 تا از بهترین مارک های خودکار برای مدرسه و حتی دانشگاه رو داریم و با بررسی هر مارک امیدواریم بتونید بهترین انتخاب رو بکنید .

ویژگی های بهترین مارک خودکار

قبل از انتخاب بهتره یکسری ویژگی های ایده آل و ضروری که یک خودکار خوب باید داشته باشه رو باهم بررسی کنیم . اولین و مهمترین ویژگی ، نوع جوهر خودکار میباشد . بسیاری از خودکار های بی کیفیت دارای جوهری بسیار غلیط هستند که باعث میشه سرعت نوشتن رو براتون کم کنه و حس بدی بهتون منتقل کنه . جوهر بی کیفیت باعث میشه که مجبور بشید فشار بیشتری رو به مچ دستتون و خودکار وارد کنید تا بتونید جوهر رو به روی کاغذ منتقل کنید . جوهر بسیار روان نیز باعث میشه دست خط بدی پیدا کنید و حین نوشتن کنترل کافی رو خط تون نداشته باشید . همچنین جوهر باید بسیار خوش رنگ و درخشان باشد و بر خلاف رنگ های نئونی ، چشم رو اذیت نکنند .

دیگر فاکتور مهم در انتخاب بهترین برند خودکار ، داشتن یک طراحی ارگونومیک و مناسب اناتومی دست شماست . به هیچ وجه در انتخاب خودکار های که دارای پلاستیکی خشک و بی کیفیت یا داشتن شیار های پلاستکی رو بدنه هستند انتخاب نکنید چون حین نوشتن به خصوص در طولانی مدت دستتون رو خسته و فشار زیادی نیز به کف دست وارد میکنه . برای انتخاب بهتره خودکاری رو انتخاب کنید که یک بخش لاستیکی نرم یا یک بخش مناسب برای جای انگشتان رو بدنه داشته باشه.

مهمترین عامل در خرید بهترین مارک خودکار ، قیمت هست . قطعا علاوه بر میزان و نوع جوهر و همچنین کیفیت خودکار ، قیمت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخورده . اگر محصل باشید قطعا میزان مصرف خودکارتون بسیار زیاده و در این مواقع نیاز میشه که زود به زود خودکار تون رو تعویض کنید و اگر خودکار انتخابی از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار نباشد ، ممکنه باب میلتون نباشه . خوشبختانه با ورود برند های ایرانی با کیفیت ، خرید خودکار رو تا حد بسیار زیادی مقرون به صرفه و اقتصادی کرده و به همراه و موجود بودن تنوع بسیار زیاد ، شرایط خوبی رو مهیا کرده است . حال پس از بررسی ویژگی های مناسب ، نوبت معرفی برند های ایرانی و خارجی فعال در حوضه خودکار هست .

خودکار پنتر

بی شک بین تمامی برند های حاضر در بازار برای خرید خودکار ، پنتر در صدر جدول انتخاب قرار داره . این برند سابقه بسیار طولانی و درخشان در زمینه تولید انواع مختلفی از نوشت افزار اداره از جمله خودکار و روان نویس داره و همیشه با قیمت و کیفیت ارائه شده توسط این برند ثابت کرده که میتونه بهترین باشه . طراحی و تولید خودکار پنتر به صورت صفر تا صد در ایران انجام میشود و خروجی یک محصول فوق العاده با کیفیت است . انواع مختلفی از خودکار پنتر با کاربرد ها و شکل های مختلف تولید شده . در جدیدترین سری خودکار های پنتر میتونیم به خودکار دکتر پنتر اشاره کنیم که در 8 رنگ و در 2 ضخامت 0.7 میلی متر (نازک) و 1 میلی متری (کلفت) تولید شده است . از جمله مزیت های این سری جدید خودکار قیمت بسیار اقتصادی و ارزان و همچنین جوهر روان میباشد . همچنین پنتر خودکار های شناخته شده ی دیگری نیز داره ماننده خودکار سمی ژل و خودکار انتی باکتریال که سابقه پرفروش بودن بسیار زیادی در طول این سال ها داشته اند . در مجموع اگر قصد خرید خودکار رو دارید و قیمت و کیفیت از فاکتور های شما برای خرید میباشد ، حتما پیشنهاد میکنیم .

 

بهترین مارک خودکار

خودکار سی کلاس

سی کلاس یک برند مشترک بین کشور چین و ایران میباشد که از سال 1370 فعالیت خود را به طور رسمی در ایران آغاز کرده است . این برند در طول این سال ها با معرفی محصولاتی متمایز و معروف تونسته همیشه بین برند های پیشتاز و عالی لوازم تحریر و لوازم اداری در کشور بماند . سی کلاس محصولات متنوع بسیار زیادی عرضه کرده که از مهمترین آنها میتونیم به خودکار و روان نویس سی کلاس اشاره کنیم . روان نویس های سی کلاس در سال های اخیر با داشتن طراحی های منحصر به فرد ، جوهر فوق العاده روان و درخشان و همچنین قیمت ارزان مورد توجه قرار گرفتند . از جمله معروف ترین روان نویس های سی کلاس میتونیم به روان نویس کاندید ، روان نویس مورنو ، روان نویس بریلو و ... اشاره کنیم .

خودکار کنکو

کنکو که به اسم کنکو کانادا نیز شناخته میشود ، یک برند کانادایی میباشد که سال های بسیار زیادی در ایران فعالیت داشته است . این برند ابتدا با پاک کن های خود معروف شد سپس با تولید سایر محصولات ، تنوع خود را گسترده کرد . در سال های اخیر خودکار های کنکو با مدل های بسیار زیادی به طور گسترده روانه بازار شده اند . از جمله معروف ترین خودکار های کنکو میتونیم به خودکار های فینو اشاره کنیم که در دو سایز 0.7 میلی متری و 1 میلی تولید و در 8 رنگ مختلف و کاربردی عرضه شده اند . خودکار های کنکو سابقه بسیار طولانی در ایران دارند و میتونیم به عنوان اولین خودکار های موجود در بازار ایران که تونسته پرطرفدار و پرفروش بشه اشاره کنیم .

خودکار آرت لاین

آرت لاین یک برند ژاپنی اصیل هست که نزدیک به یک قرن میباشد که در حال فعالیت در کشور های مختلفی از جمله آمریکا ، چین ، مالزی ، ژاپن ، هند ، بعضی از کشور های اروپایی ، ترکیه و ایران در حال فعالیت است . برند آرت لاین به طور خیلی اختصاصی و حرفه ای روی تولید انواع روان نویس نوک نمدی ، روان نویس ، ماژیک و خودکار تمرکز میکند . روان نویس های آرت لاین طیف وسیع مدل ها و رنگ های مختلفی دارد به طوری که روان نویس های آرت لاین تا 30 رنگ مختلف تولید شده اند . از جمله معروف ترین خودکار های آرت لاین میتونیم به خودکار ناگویا اشاره کنیم که یک طراحی بی نقص و عالی داره . سطح مقطع این خودکار به صورت سه گوش میباشد و از طراحی های ژاپنی الهام گرفته شده است . اندازه نوک این خودکار 1 میلی متر است و از جنس فلزی میباشد . جوهری بسیار روان و براق و موجود بودن در 4 رنگ اصلی آبی ، قرمز ، مشکی و سبز از دیگر ویژگی های این محصول است .

خودکار بیک

بیک که در ابتدا یک برند فرانسوی بوده است ، تولید کننده یکی از بهترین نوع های خودکار در ایران بوده است ولی از دهه 50 این برند حق تولید و امتیاز برند خود را به داخل کشور منتقل کرده و نزدیک به نیم قرن است که خودکار بیک با کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد در ایران در حال تولید است . خودکار بیک از لحاظ کیفیت و روان بودن نیاز به تعریف و توضیح نداره زیرا با کیفیت بالایی که داره در طول این سال ها خودشو ثابت کرده . از جمله مهمترین ویژگی های خودکار بیک داشتن نوک ساچمه ای هست که نوشتن رو بسیار روان و راحت میکنه .

خودکار فابر کاستل

فابر کاستل یک برند جهانی آلمانی میباشد که از لحاظ جهانی جزء بزرگترین برند های تولید کننده لوازم طراحی و نوشت افزار در کل دنیا میباشد . محصولات این برند شهرت جهانی دارند و در بیش از 50 کشور در حال استفاده میباشد . خودکار های فابر کاستل نیز از سری محصولات معروف این برند میباشد و در این زمینه نیز طرح ها و مدل های بسیار متنوع برای انتخاب دارد . بدنه ای ارگونومیک و با کیفیت ، جوهری روان و زیاد و رنگ های متنوع و درخشان و همچنین نوکی فلزی از جمله ویژگی های خودکار فابر کاستل میباشد . تنها مورد منفی این برند قیمت بسیار بالا و غیر اقتصادی بودن آن است اما برای دوست داران و طرفداران این برند و همچنین در قبال کیفیت خودکار فابر کاستل کاملا ارزش دارد .

خودکار زبرا

زبرا یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده گان خودکار و روان نویس میباشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گفته . خودکار های زبرا با تنوع بی نظیر تا 20 رنگ مختلف و سایز نوک نازک و کلفت ، کامل ترین طیف رنگی رو بین تمامی برند های خودکار دارد . خودکار های زبرا هم برای کاربرد های معمولی مانند مدرسه و دانشگاه و هم برای کاربردی هایی ماننده طراحی و خوشنویسی کاربرد دارد و همین موضوع سبب محبوب شدن این برند شده .

خودکار کیان

کیان که با حمایت داخلی تونست در عرض چندین سال ، برند و محصولات خود را در سرتاسر ایران بشناسوند و کیفیت خودکار کیان به همه ثابت بشود . از مهمترین مزیت های خودکار کیان قیمت ارزان و اقتصادی میباشد و برای کسانی که مصرف خودکار بالایی دارند ، بهترین انتخاب است . خودکار های کیان در 3 سایز 0.7 میلی متری (نازک) ، 1 میلی متری (کلفت) و 1.6 میلی متری (خیلی کلفت و مخصوص خوشنوسی) و در 6 رنگ تولید و روانه بازار کرده است . روان بودن ، نوک فلزی و در دسترس بودن از دیگر ویژگی های خودکار کیان میباشد .

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک ها و برند های خودکار رو معرفی کنیم و به صورت کلی 8 برند معروف و تولید کننده بهترین نوع خودکار رو معرفی کردیم . خرید خودکار معمولا چالش برانگیزه و پیدا کردن یک فروشگاه خوب برای خرید انواع خودکار با طیف رنگی کامل بسیار سخته . فروشگاه نولاین یکی از فروشگاه های بزرگ لوازم تحریر و خودکار هست که با ویژگی هایی همچون ضمانت اصالت کالا ، قیمت ارزان و ارسال سریع میتونه انتخابی خوبی برای خرید خودکار و انواع روان نویس باشه .

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی