کد خبر: ۴۰۵۵۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۰

گوشی تکنو Pova 6 Pro عرضه شد

انرژی مورد نیاز گوشی تکنو Pova 6 Pro با استفاده از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی سریع 70 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت تکنو به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود به نام Pova 6 Pro رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است؛ این گوشی جدید به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی تکنو Pova 6 Pro اولین گوشی هوشمند در هند است که از بسته باتری عظیم لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۷۰ واتی پشتیبانی می‌کند، این قابلیت برای یک گوشی هوشمند میان‌رده کاملاً چشمگیر است، شارژ کامل گوشی فقط ۵۰ دقیقه طول می‌کشد و تنها در ۱۹ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌‎شود.

دوربین اصلی گوشی تکنو Pova 6 Pro از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با حسگر تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی همراه شده است، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ از دیگر ویژگی‌های این کوشی می‌توان به شارژ معکوس ۱۰ واتی و اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر اشاره کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی