کد خبر: ۴۰۵۶۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰

تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 به تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR5X همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت لنوو یک تبلت گیمینگ جدید به نام Legion Y700 را رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، میزان روشنایی ۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این تبلت گیمینگ به تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR5X همراه است.

تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول با استفاده از رابط کاربری ZUi 15.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود؛ یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی روی پنل پشتی این تبلت تعبیه شده است و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار دارد.

وزن تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 فقط ۳۴۸ گرم و ضخامت آن ۷.۶ میلی‌متر است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ تبلت یادشده در رنگ‌های آبی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۳۳ دلار وارد بازار می‎‌شود، در حالی که قیمت نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۶۱ دلار ارزیابی شده است؛ علاوه بر این، محصول یادشده با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۸۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی