کد خبر: ۴۰۵۹۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۰

تحول بزرگ در ویرایش ویدئو با هوش‌مصنوعی

کاربران ادوبی پریمیر پرو از طریق دستور متنی با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد، خواهند توانست به ویدئو خود فریم اضافه و مواردی را از آن حذف کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت ادوبی در حال توسعه یک مدل ویدئویی روی ابزار هوش مصنوعی فایرفلای است تا کاربران پریمیر پرو از طریق آن بتوانند عکس‌ها را گسترش دهند و اشیا را اضافه یا حذف کنند.

ادوبی فایرفلای ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک کند به سرعت و به سادگی تصاویر و جلوه‌های متنی با کیفیت بالا تولید کنید.

ادوبی در حال کار روی یک مدل ویدئویی هوش مصنوعی مولد برای خانواده فایرفلای خود است که ابزارهای جدیدی را به پلتفرم ویرایش ویدئوی پریمیر پرو می‌آورد. این ابزارهای جدید به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از درخواست‌های متنی ویدئو تولید و اشیا را اضافه یا حذف کنند (درست مانند ویژگی Generative Fill فتوشاپ).

فعلاً هیچ تاریخ انتشاری برای ابزارهای جدید تولید ویدئوی این شرکت تعیین نشده است، فقط گفته شده که در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

به گفته ادوبی، ایده این است که به کاربران پریمیر پرو حق انتخاب بیشتری داده شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد از مدل‌هایی مانند پیکا برای گسترش عکس‌ها یا سورا یا Runway AI برای پروژه‌های خود استفاده کنند. ادوبی اعلام کرده برچسب‌های اعتبار محتوا روی این کلیپ‌های تولید شده اعمال می‌شود تا مشخص شود از کدام مدل‌های هوش مصنوعی برای تولید آنها استفاده شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی