کد خبر: ۴۰۶۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۴
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین،

رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲

نماد توسن در گزارش عملکرد ماهانه اسفند ماه در کدال، از رشد درآمد ۲۹ درصدی دوره یکماهه اسفند نسبت به بهمن ماه ۱۴۰۲ اطلاع رسانی می‌کند.

رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد «توسن»  در بورس، از مجموع درآمد شناسایی شده در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ درآمدی معادل ۱۱۷ میلیارد تومان را در گزارش کدال اعلام می‌کند که با توجه به درآمد ۹۱ میلیارد تومانی آن در بهمن ماه نشان از رشد درآمد ۲۹ درصدی در اسفند ماه دارد.

بیشترین گزینه درآمدی توسن در اسفند ۱۴۰۲ مربوط به خدمات پشتیبانی است که فروشی معادل ۶۷ میلیارد تومان را ثبت کرده است و نسبت به بهمن ماه ۲۶ درصد افزایش درآمد در بخش خدمات پشتیبانی برای این نماد بورسی دارد.

درآمد حاصل از فروش نرم افزار در این دوره یکماهه نیز معادل ۵۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه قبل از رشد درآمد ۳۲ درصدی برخوردار است. این درآمد در بهمن ماه ۳۸ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲

لازم به ذکر است که شروع سال مالی این نماد بورسی از دی ماه ۱۴۰۲ بوده که درآمد توسن در این سه ماه ابتدای سال مالی، معادل ۲۸۷ میلیارد تومان بوده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۵ درصدی دارد. درآمد شناسایی شده توسن در سه ماهه سال ۱۴۰۱ معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است که شرکت توسن در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به اسفند ماه سال گذشته توانسته است افزایش درآمد ۸۰ درصدی را به دست آورد.

رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲  
ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی