کد خبر: ۴۰۶۶۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۰
در آخرین گزارش درآمد وفروش "آسیاتک" در کدال اعلام شد،

رشد فروش و درآمد آسیاتک در اسفندماه ۱۴۰۲

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، میزان درآمد اسفندماه خود را نسبت به بهمن ماه با ۱۳ درصد افزایش اعلام کرد. 

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد " آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. 

آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند.

این شرکت و نماد بورسی درگزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مجموع فروش خود را ۲۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد درحالیکه این رقم در بهمن ماه ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که نشان از رشد ۱۳ درصدی در اسفندماه دارد.

در این گزارش منتشر شده در کدال، از رقم درآمدی ۲۲۷ میلیارد تومان در این دوره بیشترین به بخش درآمد خدمات اینترنتی با ۱۵۹ میلیارد تومان اختصاص دارد و نسبت به بهمن ماه با افزایش ۱۹ درصدی مواجه شده است. 

همچنین درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات در اسفندماه برای آسیاتک ۶۳ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

فروش کالا نیز در اسفند ماه بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که نسبت به ماه قبل آن افزایش درآمد نشان می‌دهد.
شرکت آسیاتک در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ از فروش خدمات اینترنتی درآمدی معادل ۲ هزار میلیارد تومان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی دارد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

رشد فروش و درآمد آسیاتک در اسفندماه ۱۴۰۲  
ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی