کد خبر: ۴۰۶۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷

چگونه پیام‌های پاک شده را در واتساپ بازیابی کنیم؟

روش‌های خواندن پیام‌های پاک شده در WhatsApp، پیچیده نیست، اما برای بازیابی پیام ها، به جز استفاده از پیام‌های پشتیبان گیری شده، نیاز به نصب برنامه‌های جانبی داریم.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه واتساپ یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران تبدیل شده است و اکثر افراد برای تماس صوتی و تصویری و اشتراک فیلم و عکس استفاده می‌کنند. مطمئنا در برخی از اوقات برای افراد پیش آمده که خواسته یا ناخواسته پیام یا تصویر دریافتی را پاک کرده باشند بنابراین در این گزارش سعی می‌شود که روش‌های بازیابی پیام‌های حذف شده را برای شما‌ها آموزش دهیم. روش‌های خواندن پیام‌های پاک شده در WhatsApp، پیچیده نیست، اما برای بازیابی پیام ها، به جز استفاده از پیام‌های پشتیبان گیری شده، نیاز به نصب برنامه‌های جانبی داریم.
اگر از واتساپ به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می‌کنید و بازیابی و خواندن پیام‌های حذف شده و قبلی برای شما اهمیت دارد، باید همیشه از اطلاعات خود بکاپ بگیرید تا در مواقع لازم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. چون گاهی ممکن است به طور تصادفی یا عمدی، این پیام‌ها را پاک کنید و بعدا به آن‌ها نیاز پیدا کنید. بازیابی و مشاهده پیام‌های پاک شده واتساپ با استفاده از اطلاعات بکاپ، بازیابی پیام‌ها با استفاده از برنامه Notisave، ریکاوری پیام‌ها با استفاده از برنامه WhatsRemoved، بازیابی پیام‌ها از طریق برنامه WAMR، خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ با استفاده از برنامه Auto RDM و ریکاوری چت‌های حذف شده با استفاده از برنامه Notification History Log، از جمله روش‌های خواندن پیام‌های پاک شده در واتساپ هستند که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم.
بازیابی و مشاهده پیام‌های پاک شده واتساپ با استفاده از اطلاعات بکاپ
اگر یکی از چت‌های خود را به صورت تصادفی حذف کرده اید، می‌توانید با کمک نسخه بکاپ از چت‌های واتس اپ که هر شب به طور خودکار انجام می‌شود پیام‌های حذف شده خود را بازیابی کنید. شما می‌توانید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه، از پیام‌های خود پشتیبان گیری کنید. برای بازیابی و خواندن چت‌های حذف شده WhatsApp، باید مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا برنامه WhatsApp را حذف کنید و دوباره آن را دانلود و نصب کنید.
در هنگام نصب برنامه، پس از موافقت با شرایط و ضوابط و وارد کردن شماره تلفن همراه و کد کشور، به شما گزینه‌ای برای بازیابی چت‌ها از پشتیبان گیری ارائه می‌شود.
روی گزینه Restore کلیک کنید تا چت‌های واتساپ شما بازیابی شوند.
بازیابی پیام‌ها با استفاده از برنامه Notisave
برنامه Notisave بیشتر برای ریکاوری پیام‌ها در گوشی آیفون کاربرد دارد. برای بازیابی و خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ با استفاده از برنامه Notisave، ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنید. سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا این برنامه برنامه را باز کنید و گزینه Allow را بزنید.
به برنامه اجازه دسترسی به پیام‌ها را بدهید.
در این مرحله از خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ، باید برنامه‌ای را انتخاب کنید که نوتیفیکیشن آن برای شما اهمیت دارد. در اینجا تنها آیتم مربوط به واتساپ را فعال کنید. پس از این کار، اگر مخاطب شما، پیام خود را در برنامه واتساپ پاک کرد، این برنامه با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد. سپس با باز کردن برنامه Notisave می‌توانید پیام پاک شده را ببیند. توجه داشته باشید که برای خواندن پیام حذف شده باید حتما این برنامه را از قبل در گوشی خود نصب کرده باشید و نمی‌توانید پیام‌های پاک شده قبل از نصب را بخوانید.
بازیابی پیام‌ها از طریق برنامه WAMR
اگر با برنامه واتساپ زیاد سروکار دارید، اپلیکیشن WAMR برای شما یک گزینه کاربردی و مفید محسوب می‌شود. چون اگر پیامی را به صورت تصادفی یا پاک کردید برنامه WAMR با ارسال نوتیفیکیشن آن را به شما اطلاع می‌دهد و شما می‌توانید با خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ، از محتوای پیام‌های پاک شده خود شامل مطلع شوید.
ریکاوری چت‌های حذف شده با استفاده از برنامه Notification History Log
برنامه Notification History Log یک اپلیکیشن فوق العاده برای دسترسی به تاریخچه کامل پیام‌های دریافتی و خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ است. اگر شما یک پیام را حذف کنید می‌توانید با استفاده از سوابق نوتیفیکیشن‌ها این پیام‌ها را ریکاوری کنید. ذخیره تاریخچه اطلاعیه‌های دریافتی به صورت نامحدود، ایجاد بلک لیست برای نمایش پیام‌های برنامه‌های خاص در حالت پیشرفته، حالت جست و جوی حرفه‌ای و باز کردن نوتیفیکیشن‌ها در حالت پیشرفته از برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Notification History Log هستند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی